// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

احتمال مشخص شدن ماه انتشار فصل اول بازی Battlefield 2042

فصل اول بازی Battlefield 2042 احتمالا در ماه مارس (اسفند-فروردین) منتشر می‌شود. همچنین جزئیات جالبی از یکی از نقشه‌های آینده‌ی بازی فاش شده است.

استودیوی DICE به رسم همیشگی بازی‌های بتلفیلد قصد دارد در آینده‌ی نزدیک محتوای جدیدی را برای Battlefield 2042 منتشر کند. می‌دانیم که بخشی از این محتوا در قالب فصل اول به این بازی شوتر چندنفره اضافه خواهد شد که فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد و تنها می‌دانیم که در اوایل ۲۰۲۲ در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. حالا اما به‌نظر می‌رسد که ماه انتشار فصل اول بتلفیلد 2042 پیش از اعلام رسمی آن فاش شده است.

یک کاربر توییتر به‌نام temporyal می‌گوید در فایل‌های Battlefield 2042 داده‌کاوی صورت گرفته و درنتیجه‌ی آن ماه انتشار فصل اول بازی به‌دست آمده است. این کاربر ادعا می‌کند که اولین فصل بتلفیلد 2042 در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰ - فروردین ۱۴۰۱) عرضه می‌شود. او همچنین عنوان می‌کند که پیش از آغاز فصل اول، قرار است مأموریت‌های هفتگی در طول ۱۲ هفته‌ به بازی اضافه شوند؛ گرچه این کاربر به ماهیت این مأموریت‌ها اشاره‌ای نکرده است.

پرواز یک سرباز با استفاده از وینگ‌سوت برفراز یکی از نقشه‌های Battlefield 2042

یکی از مواردی که با فصل اول به Battlefield 2042 اضافه می‌شود، نقشه‌ی Exposure است. دایس می‌گوید بخش طراحی نقشه را در مپ Exposure «به مرحله‌ی کاملا جدیدی رسانده است.» بااینکه هنوز به‌صورت رسمی جزئیات زیادی از Exposure منتشر نشده، مورد جالبی از این نقشه در داده‌کاوی اخیر برملا شده است.

به‌نظر می‌رسد که محل نقشه‌ی مذکور استان بریتیش کلمبیا کانادا است و مکان مهمی به‌نام Black Ridge در آن وجود دارد که یک مرکز تحقیقاتی است و به‌صورت مشترک توسط آمریکا و کانادا اداره می‌شود. این‌طور که گفته شده است، ساختمان این مرکز توسط رانش زمین تخریب شده است و احتمالا همین پدیده‌ی رانش زمین یکی از خصوصیات اصلی و مهم نقشه‌ی Exposure خواهد بود.

مانند همیشه باید درنظر گرفت که این اطلاعات از منبع رسمی منتشر نشده‌اند و فعلا نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن‌ها مطمئن بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که دایس کم‌کم باید خود را برای رونمایی از فصل اول Battlefield 2042 آماده کند؛ فصلی که امید می‌رود مشکلات و باگ‌های بی‌شمار بازی را رفع و محتوای جذابی را به آن بیاورد و پس از یک عرضه‌ی جنجال‌برانگیز بتواند طرفداران قدیمی را با جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی محبوب آشتی دهد.

Battlefield 2042 در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی Battlefield 2042 و موارد گفته‌شده در بالا با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده