// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۶

جرج آر آر مارتین از بزرگی بازی ها می‌گوید

نویسنده‌ی مجموعه کتاب نغمه‌ای از یخ و آتش در بلاگ خود از کار روی بازی الدن رینگ صحبت کرده است.

جرج آر. آر. مارتین به‌تازگی در وبلاک شخصی در مورد کار خود روی بازی Elden Ring از استودیو FromSoftware صحبت کرد. او به یاد می‌آورد که هیدتاکا میازاکی از فرام‌سافتور برای ساخت یک جهان فانتزی با او تماس گرفته بود و اگرچه او واقعا آن‌چنان به بازی‌های ویدیویی علاقه نداشت، توانایی رد این پیشنهاد بسیار جالب را نداشت. مارتین در بخشی از توضیحات خود راجع به کار روی بازی الدن رینگ نوشت: «بازی‌های ویدیویی به بزرگی فیلم‌ها هستند؛ درواقع بزرگ‌تر [از آن‌ها]».

نویسنده‌ی کتاب بازی تاج و تخت گفت: «میازاکی و تیم او از استودیو فرام سافتور کارهای پیشگامانه‌ای را با آثار هنری جذاب انجام می‌دادند و چیزی که از من می‌خواستند فقط کمی جهان‌سازی بود؛ دنیایی عمیق، تاریک و طنین‌انداز که به‌عنوان یک پایه برای بازی در حال ساخت آن‌ها عمل کند. همان‌طور که می‌دانید من عاشق خلق جهان‌ها و نوشتن تاریخ خیالی هستم. بنابراین من کار خود را انجام دادم و آن را تقدیم دوستان جدیدم در ژاپن کردم. آن‌ها کار را از آن‌جا به بعد ادامه دادند و سال‌ها گذشت. بازی‌های ویدیویی این روزها به بزرگی فیلم‌ها هستند؛ درواقع بزرگ‌تر. ساخت آن‌ها نیز به همان اندازه طول می‌کشد».

مارتین درحالی‌که هیجان خود را نسبت به نزدیک شدن تاریخ انتشار Elden Ring ابراز می‌کرد، به‌دنبال‌کنندگان خود گفت که این بازی، باورنکردنی به نظر می‌رسد. Elden Ring را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده میلادی دانست که در تاریخ ۶ اسفند ماه (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده