// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲

عرضه رایگان بازی The Vanishing of Ethan Carter در اپیک گیمز استور

اگر می‌خواهید The Vanishing of Ethan Carter را به‌صورت رایگان در اکانت اپیک گیمز استور خود قرار دهید، کمتر از ۲۴ ساعت فرصت دارید.

پس از بازی Shenmue 3، بازی Neon Abyss و بازی Remnant: From the Ashes حالا نوبت به بازی The Vanishing of Ethan Carter رسیده است تا برای ۲۴ ساعت در اپیک گیمز استور رایگان شود. شما تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران می‌توانید بازی The Vanishing of Ethan Carter را به شکل رایگان و دائمی به اکانت اپیک گیمز استور خود اضافه کنید. در این سیستم فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games، هر بازی که در بازه‌ی زمانی مشخص به‌صورت رایگان در اکانت شما قرار بگیرد، برای همیشه در آن‌جا خواهد ماند.

بازی The Vanishing of Ethan Carter

البته بازی The Vanishing of Ethan Carter نه‌تنها در استیم قرار دارد، بلکه برای کنسول‌های مختلف نسل ۸ نیز عرضه شده است. شرکت The Astronauts وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی تک‌نفره‌ی متمرکز روی گشت‌وگذار و ماجراجویی را بر عهده داشت. بازیکن‌ها می‌توانند برای دریافت رایگان نسخه PC به صفحه‌ی رسمی بازی The Vanishing of Ethan Carter در اپیک گیمز استور بروند. اثر نام‌برده در اپن کریتیک به میانگین نمرات ۸۰ از ۱۰۰ منتقدها رسیده است.

فردا ساعت ۱۹:۳۰ می‌فهمیم که کدام بازی به مدت ۲۴ ساعت رایگان خواهد شد. شرکت Epic Games در ۱۱ روز آتی به عرضه‌ی رایگان ۲۴ساعته‌ی بازی‌های مختلف در اپیک گیمز استور ادامه خواهد داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده