// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

انتشار مستندی درباره تاریخ مجموعه‌ فانتزی ویچر

یکی از کانال‌های معروف یوتیوب که مستندهای تاریخی می‌سازد، ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که به تاریخ دنیای ویچر و اولین جنگ Nilfgaardian می‌پردازد.

خیلی از گیمرها و دیگر مخاطبان محصولات سرگرمی با مجموعه‌ی The Witcher و داستان گرالت، شکارچی هیولاها آشنا هستند. مجموعه کتابی فانتزی که توسط آندری ساپکوفسکی لهستانی نوشته شد در سال‌ها و دهه‌های بعد به دیگر حوزه‌های رسانه از جمله بازی و سریال راه پیدا کرد. دلیل اینکه ویچر به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های داستانی دنیا تبدیل شده است، غنای داستانی و دنیای پرجزئیات آن است. حالا یکی از کانال‌های مشهور یوتیوب مستندی از تاریخ دنیای ویچر و جنگ‌های آن ساخته است.

کسانی که به تاریخ پادشاهان و جنگ‌ها و لشگرکشی‌های تاریخی علاقه دارند و تا حدی هم به زبان انگلیسی مسلط هستند، احتمالا با کانال یوتیوب Kings & Generals آشنایی دارند. تهیه‌کنندگان این کانال اخیرا تصمیم گرفتند که حوزه‌ی فعالیت خود را به جنگ‌های تخیلی و فانتزی گسترش دهند و در همین راستا کانال دیگری به‌نام Wizards & Warriors راه انداختند. یکی از اولین مستندهای این کانال به تاریخ دنیای فانتزی ویچر می‌پردازد؛ از دوران باستانی ویچر گرفته تا اولین جنگ‌های نیلف‌گاردین (First Nilfgaardian Wars). شما می‌توانید این مستند ۲۵ دقیقه‌ای را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

CD Projekt Red چند ماه پیش اعلام کرد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt در آینده میزبان یک بسته‌ی الحاقی خواهد بود که از سریال ویچر نتفلیکس الهام گرفته است. آن‌ها گفتند که بعدا اطلاعات و جزئیات بیشتری را از این بسته‌ی الحاقی ارائه خواهند کرد. گفتنی است که فصل دوم سریال ویچر به‌تازگی منتشر شده است. همچنین در حال حاضر می‌توانید بازی ویچر 3 را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ تجربه کنید. می‌توان گفت سومین مجموعه بازی ویچر یکی از بهترین آثار اکشن-نقش‌آفرینی چند سال اخیر است و ارزش تجربه‌ی بسیار بالایی دارد.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی دنیای ویچر و این مستند با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده