نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷

نمایش نژاد اسلانش در تریلر بازی Total War: Warhammer III

استودیو کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از بازی Total War: Warhammer III پخش کرد که نژاد Fiends of Slaanesh را نمایش می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا و استودیو کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی از بازی استراتژی Total War: Warhammer III را پخش کردند. این تریلر روی نژاد Fiends of Slaanesh تمرکز دارد که یکی از شاخص‌ترین اهریمن‌های قلمرو آشوب به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای این تریلر بنشینید.

دانلود از آپارات

وقایع بازی Total War: Warhammer III در قلمرو آشوب جریان دارد که در آن خدایان برای تصاحب قدرت به جنگ با یکدیگر می‌روند. این وسط دو نژاد Grand Kathay و Kislev وجود دارند که از یک سو به مقابله با هجوم شیاطین می‌پردازند و از سوی دیگر بر سر تصرف مناطق با یکدیگر پیکار می‌کنند. بازیکن‌ها در نسخه‌ی سوم وارهمر باید از سرزمین‌های خود دفاع کنند و درعین‌حال به قلمرو آشوب یورش ببرند تا آیتم‌های منحصربه‌فردی را از دشمنان بگیرند.

سازندگان نوید انتشار محتوای رایگان بسیاری را پس از عرضه بازی می‌دهند

آن‌طور که استودیو کریتیو اسمبلی می‌گوید، بازی Total War: Warhammer 3 به‌واسطه‌ی داشتن یک بخش داستانی گسترده ارزش تکرار بالایی خواهد داشت. هر یک از نژادهای بازی شما را راهی سفری اسرارآمیز و خاص به سمت قلمرو آشوب می‌کند، اما درنهایت همه‌ی مسیرها به نبردی سرنوشت‌ساز ختم می‌شود که آینده‌ی جهان به نتیجه‌ی آن بستگی دارد. استودیو Creative Assembly در نظر دارد تا به‌روزرسانی‌ها و محتوای زیادی را پس از عرضه‌ی بازی به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. علاوه‌براین، سازنده‌ی بازی تا زمان انتشار توتال وار: وارهمر ۳ سورپرایزهایی را نیز برای طرفدارها تدارک دیده است که در زمان مشخص از آن‌ها رونمایی می‌کند.

بازی Total War: Warhammer III برای انتشار در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ (۱۷ فوریه ۲۰۲۰) برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی استراتژی از همان روز اول به PC Game Pass اضافه می‌شود و مشترک‌های این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده