// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۹

عرضه رایگان بازی Remnant: From the Ashes در اپیک گیمز استور

شما تا ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران وقت دارید که بازی Remnant: From the Ashes را به‌صورت رایگان در اپیک گیمز استور دریافت کنید.

بازی Remnant: From the Ashes در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و توانست میانگین نمرات ۷۸ از ۱۰۰ منتقدها را در اپن کریتیک دریافت کند. اکنون نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی این محصول استودیو Gunfire Games و شرکت Perfect World Entertainment را می‌توان به‌صورت رایگان در فروشگاه دیجیتالی Epic Games دانلود کرد. اپیک گیمز استور به مناسبت کریسمس سال ۲۰۲۱، هر ۲۴ ساعت یک بازی را رایگان می‌کند که اگر در این مدت آن را به اکانت خود اضافه کنید، دیگر برای همیشه صاحب نسخه PC اثر مورد بحث هستید.

در صورتی که تمایل به افزودن رایگان و دائمی این اکشن شوتر به اکانت خود دارید، به صفحه‌ی رسمی بازی Remnant: From the Ashes در اپیک گیمز استور بروید. دیروز اپیک گیمز استور سراغ عرضه‌ی رایگان بازی Neon Abyss رفت و روز قبل از آن هم بازی Shenmue 3 رایگان شده بود. در ساعت ۱۹:۳۰ هر روز به وقت ایران، زمان عرضه‌ی رایگان یک بازی در فروشگاه اپیک گیمز به پایان می‌رسد و نوبت رایگان شدن بازی بعدی می‌شود. این اتفاق طی ۱۲ روز آتی رخ خواهد داد.

Remnant: From the Ashes علاوه‌بر پلتفرم PC برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 هم منتشر شده است. نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی این بازی در انحصار فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز نیست و بازیکن‌ها می‌توانند در استیم سراغ خرید آن بروند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده