// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱

منتظر اخبار بازی Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۲ باشید

استودیو Avalanche Software در یک توییت گفت که در سال ۲۰۲۲ میلادی، اخبار بازی Hogwarts Legacy را منتشر خواهد کرد.

از زمانی‌که بازی Hogwarts Legacy با پخش تریلر معرفی شد، بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت وارنر و استودیو بازی‌سازی آوالانچ سافتور به غیر از خبر تأخیر این بازی تا سال ۲۰۲۲ جزئیات دیگری در رابطه با آن به اشتراک نگذاشتند. البته گزارش‌های غیررسمی مختلف درباره‌ی هاگوارتز لگسی منتشر شدند. حالا سازندگان می‌گویند که در سال ۲۰۲۲ میلادی بالاخره قرار است اخبار جدیدی برای طرفدارها داشته باشند.

گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy آماده است. براساس بعضی شایعات، هاگوارتر لگسی قرار بود در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ حضور داشته باشد و در دقایق نهایی وارنر این تریلر را از گیم اواردز 2021 بیرون کشید. همین شایعات هم گفتند که احتمالا اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد پخش تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy در یک رویداد پلی استیشن خواهیم بود.

استودیو Avalanche Software اخیرا در توییتر سکوت خود در رابطه با بازی Hogwarts Legacy را شکست. تیم توسعه‌ی آوالانچ سافتور درحالی که سال جدید میلادی را به طرفداران خود تبریک گفت، اعلام کرد: «برای به اشتراک‌گذاری اخبار و به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد بازی Hogwarts Legacy در سال آینده هیجان‌زده هستیم».

البته که اشاره به سال آینده فعلا مبهم به نظر می‌رسد و اکنون مشخص نیست تریلر جدیدی که شایعات مدعی آن شده‌اند، در کدام ماه از سال ۲۰۲۲ پخش می‌شود. اما همین‌که سازنده‌گان در مورد بازی Hogwarts Legacy خبری منتشر کردند، امید به نزدیک بودن زمان انتشار اخبار بازی را افزایش می‌دهد. به‌تازگی براساس صحبت‌های یکی از اعضای ارشد شرکت براداران وارنر، رسانه‌ها حدس زدند که تاریخ عرضه بازی Hogwarts Legacy بعد از ماه آوریل ۲۰۲۲ و قبل از به اتمام رسیدن این سال میلادی قرار گرفته است. همچنین اخیرا مشخص شد که دو استودیو متعلق به شرکت Sumo، در ساخت بازی هاگوارتز لگسی به آوالانچ سافتور کمک می‌کنند.

بازی Hogwarts Legacy در زمان عرضه برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده