// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۷

اعلام تاریخ آغاز رویداد Winter Contingency بازی Halo Infinite

بازیکنان هیلو اینفینیت، از تاریخ۳۰ آذر تا ۱۴ دی می‌توانند رویداد زمستانی Winter Contingency را تجربه کند.

با ورود به تعطیلات و سال نو میلادی، شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند با ارائه محتویات مختلف برای بازی‌های خود، تجربیات جدیدی را ارائه دهند. دراین‌میان استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343Industries)، سازنده بازی Halo Infinite هم رویداد ویژه‌ای را برای کاربران درنظر گرفته است.

به‌عبارتی کاربران هیلو اینفینیت از تاریخ ۳۰ آذر ماه (۲۱ دسامبر) تا تاریخ ۱۴ دی ماه (چهار ژانویه ۲۰۲۲) می‌توانند رویداد Winter Contingency را تجربه کنند و پاداش‌های مختلفی را به‌دست بیاورند. پاداش‌های رویداد ذکرشده هم شامل مواردی مثل قطعات مختلف یک لباس جنگی، آیتم‌های تزئینی برای لباس‌های جنگی، پلاک مخصوص به نمایش اسم کاربر و امبلم می‌شود. برای کسب آیتم‌های درنظر گرفته‌شده هم تنها کافی است حداقل هر روز یک بار بازی را تجربه کنید.

دراین‌میان بد نیست به چالش‌های مخصوص رویداد هم اشاره‌ای داشته باشیم که باعث می‌شود بازیکنان جوایز درنظر گرفته‌شده را سریع‌تر آزاد کنند. همچنین به‌دنبال اتمام Winter Contingency، شاهد شروع فاز دوم رویداد Fracture: Tenrai هستیم و تیم سازنده با ارائه تغییراتی نظیر اضافه شدن چالش‌های بیشتر سعی دارد مشکلات فاز اول را از بین ببرد. برای مثال کاربران پس از رسیدن به سطح ۱۰ بتل پس Fracture: Tenrai، می‌توانند ست لباس Kabuto به همراه ژست آن را به‌صورت کامل دریافت کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده