// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰

تاسیس یک استودیو بازیسازی توسط دکتر دیس‌ ریسپکت

Dr. Disrespect، استریمر مشهور بازی‌های ویدیویی خبر تأسیس یک استودیوی جدید را داده که قرار است با کمک جامعه‌ی گیمرها یک بازی چندنفره‌ی بزرگ بسازد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Dr.Disrespect، استریمر و چهره‌ی معروف دنیای اینترنت اعلام کرده که در حال تأسیس یک استودیوی جدید و AAA به‌نام Midnight Society است. او می‌گوید استودیوی میدنایت سوسایتی قرار است یک بازی چندنفره‌ی بازیکن دربرابر بازیکن (PvP) بسازد که جامعه‌ی گیمرها در ساخت آن نقش مهمی خواهند داشت. این‌طور که گفته شده است، اولین بازی استودیوی دکتر دیس ریسپکت از پلتفرم‌های Early Access به‌صورت گسترده استفاده‌ می‌کند و برای تبلیغ و بازاریابی آن از قدرت و نفوذی که استریمرهای مشهور درمیان بازیکنان دارند، بهره خواهد گرفت.

جالب اینکه تیم توسعه‌ی این استودیو متشکل از بازی‌سازان باتجربه‌ای است که پیش‌تر روی ساخت بازی‌های هیلو و کالاف دیوتی کار کردند. افرادی مانند کوئین دلهویو، طراح بخش چندنفره‌ی Halo 5 و رابرت باولینگ، استراتژیست خلاق مجموعه‌ی Call of Duty. از اعضای دیگر میدنایت سوسایتی می‌توان به سومیت گوپتا، هم‌بنیان‌گذار استودیو، رایان تامپسون، مهندس بخش گیم‌پلی، اریک هالکویست، طراح کانسپت و اچ‌بی دوران، مسئول بخش بازاریابی اشاره کرد.

لوگو استودیوی تازه‌تاسیس Dr. Disrespect به نام Midnight Society

در وب‌سایت رسمی Midnight Society نوشته شده است: «ما قرار است انقلابی در سبک بازی‌سازی ایجاد کرده و کاری کنیم که جامعه‌ی گیمرها از همان روز اول ساخت بازی با ما همراه باشند. این به این معنا است که بازیکنان ما؛ بله منظورم شما هستید!؛ از اولین روزهای شکل‌گیری بازی در فرایند ساخت آن دخالت داده شوند. مثلا در بازی وارد یک محوطه‌ی تیراندازی شوند و مدت زمان ریلود اسلحه یا نوع لگد آن‌ها تست کنند یا حتی وارد اولین مچ‌های بازیکن دربرابر بازیکن شوند.»

Dr. Disrespect قبلا تجربه‌ی همکاری با استودیوی Sledgehammer Games را به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی داشته است. به همین خاطر، به‌نظر می‌رسد او با استودیوهای بازی‌سازی کمی آشنا است و شاید خیلی عجیب نباشد که خودش یک استودیوی جدید تأسیس می‌کند. گفتنی است که استودیوی میدنایت سوسایتی در حال حاضر در سمت‌های مختلف و کلیدی نیرو جذب می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تأسیس استودیو توسط Dr. Disrespect چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده