نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸

اهدای ایکس باکس سری ایکس به جیمز گان با طرح نگهبانان کهکشان

مایکروسافت یک نسخه‌ی سفارشی از ایکس باکس سری ایکس را برای تجربه‌ی بازی Marvel's Guardians of the Galaxy به جیمز گان هدیه داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت یک نسخه‌ی ویژه از ایکس باکس سری ایکس را برای تجربه‌ی بازی Marvel's Guardians of the Galaxy در اختیار جیمز گان قرار داده است. این کارگردان ۵۵ساله‌ با آثاری همچون فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 و فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) شناخته می‌شود. او طی ماه‌های اخیر مشغول ساخت سریال Peacemaker (صلح‌طلب) دنیای سینمایی دی‌سی و سومین قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) شرکت مارول بوده است. ولی گویا زمان لازم برای سرگرم شدن و تجربه‌ی بازی Marvel's Guardians of the Galaxy را هم دارد.

البته نمی‌توان تجربه‌ی جدیدترین بازی مارول از شرکت اسکوئر انیکس را فقط یک سرگرمی برای گان دانست؛ خصوصا که در مورد نگهبانان کهکشان صحبت می‌کنیم. بی‌تردید این فیلم‌ساز نظرات قابل‌توجه زیادی خواهد داشت و ایکس باکس ابزار مناسبی را برای تجربه‌ی بازی Marvel's Guardians of the Galaxy در اختیار سازنده‌ی فیلم‌های مجموعه قرار داده است. این کارگردان آمریکایی اخیرا با انتشار یک توئیت جدید، اطلاعاتی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان بخش ۳) را به اشتراک گذاشت. همچنین جیمز گان اعلام کرد که می‌خواهد با یک نسخه‌ی زیبا و سفارشی از کنسول نسل ۹ ایکس باکس پا به دنیای بازی ابرقهرمانی استودیو ایداس مونترال بگذارد.

جیمز گان با ایکس باکس سری ایکس سفارشی طرح نگهبانان کهکشان

جیمز گان در این‌باره گفت: «تنها سه روز دیگر از فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قبل از تعطیلی موقتی باقی مانده است و حدس بزنید که می‌خواهم به‌سراغ تجربه‌ی چه اثری بروم؟ برای این هدیه‌ی شگفت‌انگیز از ایکس باکس سپاسگزارم».

باتوجه‌به اینکه می‌دانیم عوامل ساخت نگهبانان کهکشان ۳ از مدت‌ها پیش روی آن کار می‌کنند، جای خوشحالی است که تولید این فیلم سینمایی پس از تصمیم مارول برای تأخیر اکران آثار خود بر اثر شیوع کرونا، طبق برنامه پیش می‌رود. ظاهرا جیمز گان و عوامل تولید در تعطیلات سال نو استراحت کوتاهی خواهند داشت. این وقفه احتمالا همان زمانی است که این کارگردان و سایر بازیگرها برای تمدد اعصاب به آن نیاز دارند تا دوباره با قدرت بیشتر کار فیلم‌برداری را از سر بگیرند؛ کاری که احتمالا تا آوریل ۲۰۲۲ میلادی ادامه خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده