نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹

بازی Dead Space Remake ظاهرا از جولای ۲۰۲۰ در دست توسعه است

رزومه‌ی سازندگان Dead Space Remake نشان می‌دهد که از قرار معلوم این بازی حداقل از ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ در دست ساخت بوده است.

صفحه‌ی لینکدین چند عضو تیم توسعه‌ی ریمیک بازی Dead Space نشان می‌دهد که کار روی این بازسازی تقریبا از اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شد. در ماه جولای/ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که سری بازی ترسناک بقامحور Dead Space با یک بازسازی کامل از نسخه‌ی اول باز خواهد گشت؛ اثری که استودیو Motive وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده دارد. سازندگان چند ماه قبل در اخبار بازی گفتند که ریمیک دد اسپیس هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت است. بااین‌حال اکنون احتمالا جزئیات بیشتری از مدت‌زمان تولید آن در دست داریم.

ظاهرا ریمیک بازی Dead Space از نزدیک به یک سال و ۴ ماه پیش در حال توسعه است

همان‌طور که اخیرا رسانه‌ی Wccftech گزارش داد، صفحه‌ی لینکدین تعدادی از اعضای تیم توسعه‌ی Dead Space Remake در استودیو موتیو نشان می‌دهد که این بازی از ماه جولای/ژوئیه ۲۰۲۰ (تیر-مرداد ۱۳۹۹) در حال ساخت بوده است. به بیان بهتر پیر وینسنت بلیسل، سرپرست فنی گیم‌پلی از اکتبر ۲۰۲۰ و خاویر پروو، طراح ارشد محیط‌ها از سپتامبر ۲۰۲۰ مشغول کار روی ریمیک بازی Dead Space هستند. در همین حین فیلیپ دوچارم، تهیه‌کننده‌ی ارشد از اوت ۲۰۲۰ و ماکسیمیلیان فابرت، طراح ارشد جلوه‌های بصری از جولای ۲۰۲۰ کار روی بازی Dead Space Remake را شروع کردند.

درحال‌حاضر روند توسعه‌ی بازی‌های AAA می‌تواند بسیار زمان‌بر از آب دربیاید. پس حتی اگر بازی Dead Space Remake از اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی در دست تولید بوده باشد، احتمالا هنوز زمان زیادی تا عرضه‌ی آن باقی مانده است. البته با استناد به گزارش‌ها احتمالا بازی Dead Space Remake برای عرضه در پاییز سال بعد در نظر گرفته شده است و باید دید شرکت EA چه زمان سراغ اعلام تاریخ انتشار ریمیک بازی Dead Space می‌رود. با اینکه تابه‌حال شاهد انتشار اطلاعات زیادی از بازی نبودیم، اما استودیو موتیو جزئیات جالبی درباره‌ی پروژه را به اشتراک گذاشته است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به عدم وجود صفحه‌ی لودینگ در بازی و خالی بودن آن از خریدهای درون برنامه‌ای اشاره کرد.

سازندگان ریمیک بازی Dead Space هم به نوسازی سیستم قطع عضو در گیم‌پلی آن پرداختند و هم نقاط بدون جاذبه‌ی بیشتر را به دد اسپیس اضافه کردند. همچنین استودیو Motive گفت که به قرارگیری گزینه‌های Accessibility در ریمیک بازی Dead Space توجه می‌کند تا گیمرهای بیشتری بتوانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند.

بازی Dead Space Remake در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده