// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸

اضافه شدن اسکین جدید مرد عنکبوتی و MJ به بازی فورتنایت

اسکین‌های مرد عنکبوتی و MJ امروز به مناسبت اکران فیلم Spider-Man: No Way Home Release در دسترس کاربران فورتنایت قرار گرفت.

امروز بازی فورتنایت اکران فیلم Spider-Man: No Way Home را با عرضه چند لباس جدید براساس مرد عنکبوتی و MJ جشن می‌گیرد.

همان‌طور که قابل انتظار بود، این اسکین‌ها از ظاهر شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول پیروی می‌کنند، بنابراین مرد عنکبوتی شبیه به تام هالند و ام‌جی شبیه به زندیا است. علاوه‌براین، می‌توانید ماسک Wall-Crawler را با استفاده از ایموت داخلی بردارید. جدای از لباس استاندارد مرد عنکبوتی که همه ما آن را می‌شناسیم و دوستش داریم، شما می‌توانید لباس مشکی و طلایی جدید اسپایدرمن را که در فیلم Spider-Man: No Way Home بر تن کرده است، نیز دریافت کنید.

داستان فیلم Spider-Man: No Way Home بلافاصله پس از وقایع Spider-Man: Far From Home که در پایان آن هویت پیتر پارکر برای همه فاش می‌شود، اتفاق می‌افتد. این فیلم آخرین فیلم از سه‌گانه بازگشت به خانه است، اما تام هالند برای حضور در فیلم‌های آینده مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول و سه‌گانه جدید آن باز خواهد گشت.

فورتنایت این لباس‌ها را از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جمعه به وقت ایران به فروشگاه آیتم‌های خود اضافه خواهد کرد. این اسکین‌ها به‌عنوان بخشی از رویداد Winterfest 2021 که از امروز آغاز می‌شود و در ۱۶ دی ماه به پایان می‌رسد، در دسترس خواهند بود. در ادامه شما می‌توانید تریلر این اسکین را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده