// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

ساخت یک بازی چندنفره جدید توسط سازنده مجموعه Dark Pictures

استودیوی سوپرمسیو گیمز، سازنده‌ی سری Dark Pictures Anthology و بازی Until Dawn برای ساخت یک بازی چندنفره‌ی جدید و معرفی‌نشده نیرو جذب می‌کند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی Supermassive Games، سازنده‌ی مجموعه بازی Dark Pictures Anthology و بازی Until Dawn مشغول ساخت یک بازی جدید است که به‌نظر می‌رسد با آثار پیشین آن‌ها تفاوت‌هایی داشته باشد. گفتنی است که این استودیو در ساخت بازی‌های ماجراجویی تعاملی تخصص دارد که در آن‌ها انتخاب بازیکنان نقش مهمی در پیشبرد داستان دارد.

حالا اما سوپرمسیو گیمز به‌تازگی یک آگهی استخدامی در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده و به‌دنبال جذب فردی در سمت طراح بخش چندنفره‌ است. در سایت سوپرمسیو آمده که این استودیو در حال حاضر در حال کار روی «یک بازی جدید و معرفی‌نشده است.» همچنین در خود آگهی اشاره شده است که بازی جدید آن‌ها «دارای سیستم‌های مولتی‌پلیر متنوع و گسترده‌ای است» و فرد باید به همراه تیم توسعه روی طراحی «سیستم‌ پیشرفت بخش چندنفره و مکانیک‌های مبارزه‌ آن» کار کند.

مجموعه‌ بازی دارک پیکچرز دارای حالت چندنفره است و حتی می‌توان گفت بازیکن را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. بااین‌حال، مواردی مانند سیستم پیشرفت یا مکانیک‌های مبارزه مواردی است که حداقل تاکنون اهمیت زیادی در بازی‌های دارک پیکچرز نداشته‌اند. جالب اینکه سوپرمسیو گیمز حدود یک سال پیش آگهی استخدامی دیگری منتشر کرد که در آن اشاره شده بود این استودیو در حال ساخت یک بازی است که «مکانیک‌های مبارزه‌ی آن متنوع، گسترده و همزمان (ریل تایم) خواهند بود.»

Until Dawn

حال باید منتظر ماند و دید که سوپرمسیو گیمز قرار است چه اثری را به مخاطبان ارائه کند. این استودیوی بریتانیایی چندوقت پیش ۳۰ درصد سهام خود را به شرکت Nordisk Games فروخت. همچنین در سال ۲۰۲۰ اعلام شد که سوپرمسیو قصد دارد یک بازی انحصاری برای پلتفرم استادیا بسازد و در همین راستا با بخش گیمینگ گوگل همکاری می‌کند. البته از آن زمان تاکنون دیگر خبری درباره‌ی این بازی منتشر نشده است و نمی‌دانیم که آیا همکاری این استودیو با گوگل همچنان پابرجا است یا خیر.

جدیدترین بازی سوپرمسیو The Dark Pictures: The Devil in Me است که چهارمین و آخرین نسخه‌ی سری دارک پیکچرز خواهد بود. این بازی ترسناک در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و داستان آن درباره‌ی یک گروه مستندساز است که پس از اینکه دعوت‌نامه‌ای عجیب دریافت می‌کنند، وسایل و ابزارهای خود را جمع کرده و راهی سفر می‌شوند. مقصد آن‌ها ساختمانی است که نسخه‌ی عینی بنایی است که اچ. اچ. هولمز، اولین قاتل سریالی مشهور آمریکا قربانیانش را در قرن نوزدهم میلادی در آن‌جا سلاخی می‌کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ساخت یک بازی چندنفره توسط Supermassive Games چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده