// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۴

تاکید سازندگان Hellblade 2 روی واقعی بودن گرافیک تریلر بازی

استودیوی نینجا تئوری به طرفداران اطمینان داده است که تریلر اخیر Senua’s Saga: Hellblade 2 در گیم اواردز 2021، گرافیک خود را بازی نشان می‌دهد.

یکی از نمایش‌های مهم مراسم گیم اواردز 2021 بدون شک به بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اختصاص داشت که مایکروسافت و نینجا تئوری یک تریلر گیم‌پلی از این بازی اکشن-ماجراجویی را منتشر کردند که یک سکانس طولانی از بازی را نشان می‌داد. از زمان انتشار این تریلر بسیاری از بازیکنان می‌خواهند بدانند که آیا تصاویر پخش‌شده در آن واقعا از گیم‌پلی و خود بازی ضبط و منتشر شده است یا نه. حالا Ninja Theory بار دیگر تایید کرده است که تریلر مذکور گرافیک خود بازی را به تصویر می‌کشد.

دیوید گارسیا، کارگردان صوتی استودیوی نینجا تئوری اخیرا در یک توییت گفته است: «همه‌چیز در این دمو به‌صورت In-engine و ریل تایم اجرا می‌شد. هیچ حقه‌ای در کار نبود. این تریلر جلوه‌های بصری خود بازی را نشان می‌داد. البته هنوز برخی از جنبه‌های گرافیکی بازی به آن سطح کیفی عالی نرسیده است.» گارسیا همچنین اشاره می‌کند که تریلری که پخش شد، درواقع قسمتی از گیم‌پلی خود Senua’s Saga: Hellblade 2 است که یکی از اعضای نینجا تئوری آن را بازی کرده است.

برخی افراد با تماشای جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ی هل‌بلید 2 در این تریلر فکر کردند که سازندگان هنوز گرافیک اصلی و واقعی بازی را به آن‌ها نشان نداده‌اند. حالا اما می‌توانیم مطمئن باشیم که طرفداران ایکس باکس یک بازی به‌شدت زیبا از نظر بصری را تجربه خواهند کرد. Senua’s Saga: Hellblade 2 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. ولی می‌دانیم که قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.

شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی Senua’s Saga: Hellblade 2 و گرافیک آن با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده