// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹

رونمایی از بازی ماجراجویی Gerda: A Flame in Winter با انتشار یک تریلر

بازی ماجراجویی Gerda: A Flame in Winter در نمایش نینتندو ایندی ورلد معرفی شد که داستان پرستاری دانمارکی را در جنگ جهانی دوم روایت می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایش Nintendo Indie World دیشب از بازی Gerda: A Flame in Winter با انتشار یک تریلر رونمایی شد. سازنده‌ی این بازی استودیوی PortaPlay و ناشر آن Dontnod Entertainment است. Gerda: A Flame in Winter یک بازی ماجراجویی روایت‌محور است که عناصری از سبک نقش‌آفرینی را در خود جای داده است و در سال ۲۰۲۲ برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. داستان Gerda: A Flame in Winter در کشور دانمارک و در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و از اتفاقات واقعی الهام گرفته است.

بازیکن در این اثر در نقش یک پرستار به‌نام Gerda قرار می‌گیرد که در یک شب مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند. گیم‌پلی بازی بیشتر حول گشت‌و‌گذار در محیط و مکالمه با NPCها می‌گردد. همچنین بازی دارای یک سیستم مدیریت منابع و آیتم‌ها است. علاوه‌براین، در آن باید روابط خود را با دیگر کاراکترها مدیریت کرد. شما می‌توانید تریلر معرفی Gerda: A Flame in Winter را در ادامه تماشا کنید که در آن بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز نشان داده می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق گفته‌ی سازندگان، Gerda: A Flame in Winter می‌خواهد به یک سؤال پاسخ دهد: «برای محافظت از افرادی که دوست‌شان دارید، تا کجا پیش می‌روید؟» درباره‌ی داستان کلی بازی توضیح مختصری منتشر شده است که می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

«شما در نقش گردا لارسن، یک پرستار بازی می‌کنید که پدرش آلمانی و مادرش دانمارکی است و در بحبوحه‌ی جنگ با شوهر خود آندرس زندگی آرامی در حومه‌ی شهر دارد. یک روز برفی و طوفانی با دوچرخه از سرکار به خانه برمی‌گردید و به محض ورود متوجه لکه‌های خون می‌شوید. کمی نمی‌گذرد که پی می‌برید آندرس توسط گشتاپو (پلیس‌مخفی آلمان نازی) دستگیر شده است. او از خود اسناد مهمی به‌جا گذاشته که مربوط‌به گروه‌ مقاومت علیه نازی‌ها است. حالا زندگی آلمانی‌ها و دانمارکی‌های زیادی به اقدامات شما بستگی دارد. در این شرایط چه کار می‌کنید؟»

شحصیت اصلی Gerda: A Flame in Winter در گیم‌پلی بازی

استودیوی فرانسوی دونت‌ناد، ناشر Gerda: A Flame in Winter درمیان بازیکنان بیشتر به‌خاطر ساخت بازی‌های داستان‌محوری چون Life is Strange و Tell Me Why شناخته می‌شود. البته آن‌ها قصد دارند از این بعد وارد حوزه‌ی نشر بازی نیز شوند. اسکار گیلبرت، مدیر ارشد اجرایی دونت‌ناد درباره‌ی معرفی Gerda: A Flame in Winter می‌گوید:

«بسیار خوشحالیم که توانستیم با بازی Gerda: A Flame in Winter در رویداد ایندی ورلد نینتندو شرکت کنیم. این اولین بازی‌ای است که قرار است از یک استودیوی ثالث منتشر کنیم. استودیوی PortaPlay [در این بازی] توانسته تعادل ظریفی بین سبک ماجراجویی داستان‌محور و ویژگی‌های نقش‌آفرینی ایجاد کند و ما از همکاری با آن‌ها خوشحالیم. هر دو سبک [ماجراجویی و نقش‌آفرینی] نزد گیمرها بسیار محبوب هستند و دونت‌ناد نیز در ساخت چنین بازی‌هایی تخصص دارد.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Gerda: A Flame in Winter چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده