// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹

انتشار چهار تصویر رسمی از نسخه PS4 بازی هورایزن فوربیدن وست

درحالی‌که تریلرها و تصاویر رسمی بازی Horizon Forbidden West روی نسخه PS5 تمرکز داشتند، حالا زمان دیدن نسخه PS4 شده است.

استودیو بازی‌سازی هلندی Guerrilla Games به شکل ناگهانی سراغ انتشار چهار تصویر رسمی از نسخه‌ی پلی استیشن 4 هورایزن فوربیدن وست رفت. ما می‌دانستیم که این بازی در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ سونی عرضه می‌شود و طبیعتا روی پلی استیشن 5 قرار است زیباتر باشد. ولی حالا با انتشار چهار اسکرین‌شات رسمی که یکی از آن‌ها را در بالا به‌عنوان تصویر شاخص خبر دیدید، بهتر از قبل می‌دانیم که نسخه‌ی PS4 هورایزن فوربیدن وست چه‌طور به نظر می‌رسد.

ایلوی در طبیعت نسخه PS4 بازی Horizon Forbidden West

استودیو گوریلا گیمز سونی خطاب به طرفدارها نوشت: «ما تاکنون نمایش‌های زیادی از Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 5 داشتیم. اما بازی روی پلی استیشن 4 هم خیره‌کننده است و عالی اجرا می‌شود». تیم سازنده در سال گذشته گفت که طرفدارها نباید فکر کنند کار روی نسخه‌ی PS4 باعث می‌شود که هورایزن فوربیدن وست روی PS5 معرکه نباشد.

اعضای تیم سازنده مدام مشغول تست نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West بوده‌اند. آن‌ها در ساخت نسخه‌ی PS4 سراغ بهره‌برداری از دانشی رفتند که با عرضه‌ی بازی Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۱۷ به‌دست آوردند. به همین خاطر سازندگان ادعا می‌کنند که حتی روی پلی استیشن 4 هم خواهیم دید که این دنباله نسبت به قسمت قبلی پیشرفت گرافیکی و فنی داشته است.

محیط بسیار بزرگ در نسخه PS4 بازی هورایزن فوربیدن وست استودیو گوریلا گیمزایلوی مشغول نگاه به دوردست در نسخه پلی استیشن 4 بازی هورایزن فوربیدن وست سونی

تیم سازنده روی جزئیات صورت و بدن ایلوی بیشتر از قبل کار کرده‌اند و همین پیشرفت یکی از مواردی است که در هر دو نسخه به چشم می‌آید. در آن سو مثلا کیفیت بافت‌های لباس هم چه روی PS4 و چه روی PS5، در هورایزن فوربیدن وست بهتر از قسمت اول مجموعه به‌نظر می‌رسد. در آخر فراموش نکنید که همه‌ی افرادی که صاحب هر نسخه‌ای از بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 4 باشند، به‌صورت رایگان نسخه‌ی پلی استیشن 5 را هم دریافت خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ آیا براساس چهار تصویر رسمی منتشرشده، از کیفیت نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Horizon Forbidden West رضایت دارید؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده