نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸

اسکین اختصاصی بازی فورتنایت در دسترس مشترکین پلی‌ استیشن پلاس

فصل جدید بازی فورتنایت محتوای زیادی را به بازی اضافه کرده است که یکی از آن‌ها در انحصار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار دارد.

اوایل این ماه فصل اول از چپتر سوم بازی آنلاین فورتنایت در دسترس کاربران پرشمار این بازی محبوب قرار گرفت. این فصل جدید، نقشه، اسکین‌ها و سلاح‌هایی متفاوت با فصل‌های قبلی بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. حالا اطلاعات تازه‌ای درباره یکی از باندل‌های جدید این بازی منتشر شده است که موارد جذابی را در اختیار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد. این باندل که از امروز در دسترس قرار می‌گیرد، شامل اسکین شخصیت Sultura و شمشیر Cymitar می‌شود. این موارد همچنین بخشی از مجموعه Brute Force هستند که براساس اطلاعات فاش شده، احتمالا در آینده نزدیک به بخش آیتم شاپ بازی نیز اضافه خواهند شد.

در حال حاضر اما خریداری این باندل جدید که PlayStation Plus Celebration Pack نام دارد، برای تمامی مشترکان فعال سرویس پلی استیشن پلاس رایگان است. برای دریافت آن می‌توانید به صفحه فروش این باندل روی استور کنسول‌های PS4 و PS5 یا وب‌سایت پلی استیشن استور مراجعه کنید. پس از دریافت باندل، این آیتم‌های جدید از بخش Locker درون لابی اصلی بازی قابل دسترس هستند.

شخصیت Sultura در چپتر سوم بازی فورتنایت

همانند دیگر اسکین‌ها و Pickaxe های تزئینی بازی، این آیتم‌های جدید نیز هیچ تاثیری روی روند گیم‌پلی بازی ندارند و با استفاده از آن‌ها قدرت خاصی در اختیار بازیکنان قرار نمی‌گیرد. بازی بتل رویال فورتنایت در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده