// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰

بازی سونیک در راه خودروهای تسلا

نسخه‌ی اول مجموعه بازی سونیک به‌زودی در دسترس دارندگان خودروهای شرکت تسلا قرار می‌گیرد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، دارندگان خودروهای الکتریکی شرکت تسلا به‌زودی می‌توانند نسخه‌ی اول مجموعه بازی Sonic را روی صفحه‌‌ نمایش داشبورد خود تجربه کنند. سونیک جدیدترین بازی‌ای است که به سرویس بازی‌های ویدیویی تسلا اضافه می‌شود. در طول این سال‌ها بازی‌های مختلفی در دسترس صاحبان خودروهای تسلا قرار گرفته است؛ از Cuphead با آن گیم‌پلی چالش‌برانگیز و سبک بصری خاصش که به کارتون‌های دهه‌ی ۳۰ و ۴۰ میلادی شباهت دارد تا The Witcher 3، یکی از بهترین بازی‌های اکشن-نقش‌آفرینی حال حاضر.

البته کاپهد را تنها زمانی می‌توانستید تجربه کنید که ماشین در حال شارژ یا در حالت پارک‌شده قرار داشته باشد. شاید فکر کنید بازی کردن با صفحه‌ نمایشی که در وسط داشبورد قرار گرفته است، کار سختی باشد. اما جالب است بدانید که کاربر می‌تواند کنترلر خود را با استفاده از درگاه USB به سیستم سرگرمی تسلا متصل و آثار مختلف این سرویس را از این طریق در ماشین تجربه کند. درهمین راستا، دولت بریتانیا اخیرا اعلام کرد که رانندگان این کشور از این پس دیگر نمی‌توانند هنگام رانندگی بازی کنند، در غیر این صورت جریمه‌ی سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

البته این ممنوعیت فعلا برای کسانی است که با موبایل‌شان بازی می‌کنند و مشخص نیست که آیا بازی با صفحه‌ی نمایش ماشین‌هایی مانند تسلا نیز شامل این قانون می‌شود یا خیر. علاوه‌براین، سونیک در مراسم گیم اوادرز 2021 دو نمایش داشت. یکی تریلر سینمایی و رونمایی بازی Sonic Frontiers و دیگری اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 2.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی امکان تجربه‌ی سونیک در ماشین‌های تسلا چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده