// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۴

تاکید رمدی بر سوم ‌شخص بودن بازی Alan Wake 2

سم لیک به طرفداران اطمینان داده است که Alan Wake 2 سوم‌شخص خواهد بود و اینکه بازیگران کاراکتر الن ویک در نسخه اول، در نسخه‌ی دوم نیز حضور دارند.

سرانجام پس از سال‌ها انتظار طرفداران، استودیوی Remedy از بازی Alan Wake 2 با انتشار یک تریلر در گیم اواردز 2021 رسما رونمایی کرد. دنباله‌ای که به‌نظر می‌رسد تاریک‌تر و جدی‌تر از نسخه‌ی اول باشد. حالا سم لیک، کارگردان خلاق رمدی تایید کرده است که زاویه‌ی دوربین نسخه‌ی دوم الن ویک همانند نسخه‌ی اول سوم‌شخص خواهد بود.

می‌توان گفت زاویه‌ی دید سوم‌شخص Alan Wake کمک بزرگی به خلق اتمسفر مرموز و ترسناک آن کرد. به همین خاطر، تغییر زاویه‌ی دوربینِ Alan Wake 2 به اول‌شخص می‌تواند به فضاسازی آن آسیب بزند و به احتمال زیاد طرفداران هم موافق چنین تغییری نیستند. همچنین خبر خوش دیگر این است که متیو پورتا (Matthew Porretta) و ایلکا ویلی (Ilkka Villi) بار دیگر در نقش الن ویک، پروتاگونیست مجموعه به نسخه‌ی دوم برمی‌گردند.

نسخه‌ی ریمستر Alan Wake اخیر عرضه شد و بازیکنان زیادی از آن استقبال کردند؛ مخصوصا آن‌هایی که بازی اصلی را هنگام انتشار در سال ۲۰۱۰ تجربه نکرده بودند. همین موضوع باعث شده است که بسیاری از گیمرها برای تجربه Alan Wake 2 اشتیاق زیادی نشان دهند. گفتنی است که الن ویک 2 برای انتشار در سال ۲۰۲۳ و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی برنامه‌ریزی شده است.

شما کاربران زومجی درپایان می‌توانید دیدگاه‌های خود را درباره‌ی Alan Wake 2 با ما به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده