// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۳

خالق Silent Hill از چالش‌های ساخت ریمیک این بازی می‌گوید

کیچیرو تویاما، خالق Silent Hill می‌گوید تنها با بهبود گرافیک و گیم‌پلی نمی‌توان نسخه‌ی ریمیک این بازی ترسناک را ساخت و باید در برخی ایده‌های بازی تجدید نظر کرد.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، کیچیرو تویاما، خالق مجموعه بازی Silent Hill و کارگردان نسخه‌ی اول آن اخیرا با وب‌سایت VGC مصاحبه‌ای داشته است. نسخه‌ی ریمیک بازی‌های Resident Evil موفقت تجاری بزرگی برای کپکام به‌همراه داشتند و مصاحبه‌گر با اشاره به این موضوع از تویاما می‌پرسد که درباره‌ی ساخت ریمیک بازی‌ Silent Hill چه فکر می‌کند؟ او در پاسخ می‌گوید معتقد است ساخت ریمیک سایلنت هیل سخت‌تر از ساخت ریمیک اثر اکشن‌محوری مانند رزیدنت ایول است. تویاما اشاره می‌کند در نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی سایلنت هیل باید در خیلی از ایده‌ها و مفاهیم بازی اصلی تجدید نظر شود.

او توضیح می‌دهد: «سایلنت هیل یک بازی اکشن نیست که مانند Biohazard (نام ژاپنی مجموعه رزیدنت ایول)، تنها با به‌روز کردن گیم‌پلی اکشن‌محور آن بتوانید یک نسخه‌ی ریمیک بسازید. طرفداران از اینکه فقط بخواهید گیم‌پلی سایلنت هیل را به سطح استانداردهای امروزی برسانید و گرافیک آن را مدرن کنید، راضی نخواهند شد. این مواردی نبودند که سایلنت هیل را به یک بازی زیبا تبدیل کردند. فکر می‌کنم برای ساخت چنین ریمیکی باید در ایده‌ها و مفاهیم این بازی تجدید نظر کنید تا طرفداران آن را بپسندند.»

کیچیرو تویاما /  Keiichiro Toyama خالق مجموعه Silent Hill

Silent Hill را می‌توان یکی از مهم‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ دانست. سایلنت هیل اگرچه اولین بازی وحشت و بقای تاریخ نبود، ولی با ترکیب عناصر روان‌شناختی با محیط‌های خفقان‌آور و غم‌انگیز توانست به جایگاه بالایی در این سبک دست پیدا کرده و تا به امروز آن را حفظ کند. آخرین بازی ساخته‌شده از سایلنت هیل Silent Hill Downpour بود که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و سال‌ها است که از این مجموعه‌ی ترسناک، بازی جدیدی ساخته نشده است؛ درست مانند بسیاری از آی‌پی‌های دیگر شرکت کونامی.

البته شایعات در چندوقت اخیر حاکی از این هستند که کونامی می‌خواهد دست به احیای سایلنت هیل بزند. ازطرفی کیچیرو تویاما تقریبا یک سالی است که استودیوی خود را به‌نام Bokeh Game Studio تأسیس کرده و در آن مشغول ساخت بازی Slitterhead است که اخیرا در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ با انتشار تریلری معرفی شد. به‌نظر می‌رسد Slitterhead از بازی‌های قبلی تویاما و تیمش از جمله سایلنت هیل و مجموعه‌ی Siren، تاثیر زیادی گرفته باشد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حرف‌های کیچیرو تویاما چیست؟ دوست دارید نسخه‌ی ریمیک Silent Hill ساخته شود؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده