// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲

باگ Halo Infinite فایل Save بازیکنان را از بین می‌برد

بازیکنان Halo Infinite گزارش داده‌اند که یک باگ مخرب باعث از بین رفتن فایل Save و پیشرفت آن‌ها در بخش داستانی بازی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان Halo Infinite در وب‌سایت‌هایی چون Halo Waypoint و ResetEra گزارش داده‌اند که یک باگ مخرب باعث خراب شدن فایل Save و از بین رفتن میزان پیشرفت آن‌ها می‌شود و اینکه این مشکل هم در کمپین داستانی و هم بخش چندنفره‌ی بازی تاثیر می‌گذارد. این افراد می‌گویند باگ مذکور باعث می‌شود که زوایه‌ی دید بازی پس از لود شدن کمپین داستانی، به سوم‌شخص تغییر کند و در همان حالت مستر چیف را می‌بینیم که در زمین گیر کرده است. بعد از این اتفاق است که فایل ذخیره‌ی گیمر خراب و غیرقابل‌استفاده می‌شود.

طبق گزارش کاربران، این مشکل در هر دو نسخه‌ی ایکس باکس و پی سی Halo Infinite دیده شده است و از یک ایراد در بخش ورود به حساب کاربری سرچشمه می‌گیرد. یک کاربر ResetEra به نام 99humanity در این خصوص توضیح داده است. او می‌گوید پس از اینکه وارد بخش داستانی بازی شد و مسترچیف را در حالت سوم‌شخص و گیرکرده در زمین دید، تصمیم گرفت از بازی خارج شود، به منوی هیلو اینفینیت برگردد و دوباره از آخرین سیو وارد بازی شود. اما متوجه می‌شود که فایل سیو بارگذاری نمی‌شود و میزان پیشرفت او را در بخش داستانی، صفر درصد نشان می‌دهد.

Grapple Shot مسترچیف در Halo Infinite

99humanity اشاره می‌کند که قبل پیش آمدن این مشکل، پنجره‌ای در بازی برای او باز شد که از او می‌خواست برای اینکه مجددا وارد حساب کاربری ایکس باکس خود شود، روی گزینه‌ی Let’s Go کلیک کند. بازیکنان دیگر هم گزارش کرده‌اند که چنین پنجره‌ای برای آن‌ها نیز نمایش داده شده است. 343 اینداستریز هنوز نگفته است مشکل از کجا است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که مشکل از همان پنجره‌ی ورود به حساب ایکس باکس باشد. درواقع این پنجره در حالی به کاربر نمایش داده می‌شود که او همچنان داخل حساب کاربری خود است و وقتی که روی گزینه‌ی Let’s Go کلیک می‌کند، انگار دو بار وارد اکانت خود شده و اصطلاحا Double Login کرده است.

99humanity عنوان می‌کند که این مشکل Double Login ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال، کاربر یک کنترلر دیگر را به کنسول یا پی سی خود وصل کند یا ارتباط کنترلر را با دستگاه قطع یا وصل شود. همچنین استفاده از ویژگی Quick Resume ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز می‌تواند یکی از دلایل باشد. مثلا شاید چند کاربر قبلا وارد یک اکانت شده باشند و بازیکن بخواهد پس از استفاده از Quick Resume، دوباره به Halo Infinite برگردد و از آن اکانت، بازی را ادامه دهد.

Facilityها در بازی Halo Infinite

وب‌سایت VGC گزارش می‎‌دهد که باگ Double Login روی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite نیز تاثیر منفی گذاشته است؛ به‌طوری که باعث می‌شود کاراکترهای بخش مولتی‌پلیر هنگام اسپاون‌شدن در زمین گیر کنند.

پیش از این نیز باگ دیگری در هیلو اینفینیت دیده شده بود که از Quick Resume ناشی می‌شد. استودیوی 343 اینداستریز نیز در همین راستا در پیامی به کاربران توصیه کرد که فعلا از Quick Resume کنسول‌های ایکس باکس نکنند. چون باگ مذکور باعث می‌شود آیتم‌های تزئینی که بازیکنان در بخش داستانی به‌دست آورده‌اند، در بخش چندنفره در دسترس آن‌ها قرار نگیرد. سازندگان تاریخی برای انتشار آپدیت و حل این مشکل اعلام نکردند. البته گفتند که به‌دنبال یافتن راهی برای رفع آن هستند.

شما کاربران زومجی در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را دراین‌باره با ما به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده