// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴

عرضه ریمیک بازی System Shock در سال ۲۰۲۲

پس از مدت‌ها صبر طرفداران، بالاخره اعلام شد که نسخه‌ی ریمیک بازی System Shock در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد.

اکنون حدودا ۲۷ سال از عرضه‌ی بازی System Shock می‌گذرد. طی چندین و چند سال اخیر، بارها شاهد انتشار اخبار ضد و نقیض راجع به ریمیک سیستم شاک بوده‌ایم و هیچ‌کس مطمئن نبود که دقیقا چه زمانی بالاخره می‌توانیم آن را تجربه کنیم. ولی خوش‌بختانه براساس جدیدترین اخبار بازی که از سوی خود استودیوهای Nightdive به طرفدارها رسیدند، ریمیک System Shock در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود. راستی حالا ناشر ریمیک سیستم شاک قرار است برند Prime Matter باشد که به شرکت Koch Media تعلق دارد؛ شرکتی که خود آن متعلق به Embracer Group یعنی یکی از غول‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است.

تصویر رسمی جدید از ریمیک بازی System Shock که در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد

همان‌گونه که می‌بینید، ناشر ریمیک بازی System Shock به مناسبت اعلام خبر عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۲ میلادی سراغ انتشار چند تصویر رسمی جدید از این بازسازی سیستم شاک رفت. سازندگان وعده‌ی ارائه‌ی اطلاعات هیجان‌انگیز بیشتر درباره‌ی ریمیک System Shock در ماه‌های آتی را هم دادند.

باتوجه‌به معرفی Prime Matter از Koch Media به‌عنوان ناشر، استودیوهای بازی‌سازی Nightdive اکنون برای نخستین بار در تاریخ شرکت به شکل جدی و مفصل با یک ناشر خارجی همکاری می‌کنند و دیگر خودشان وظیفه‌ی عرضه‌ی بازی را بر عهده ندارند. مدیرعامل Nightdive گفت که با این قرارداد، ریمیک بازی System Shock هم به‌صورت دیجیتالی و هم با نسخه‌های فیزیکی به بهترین شکل در نقاط مختلف دنیا به‌دست خریدارها می‌رسد. اعضای تیم ساخت ریمیک امیدوار هستند که با ارائه‌ی بازسازی سیستم شاک بتوانند هزاران حامی مالی پروژه در کیک‌استارتر و صدالبته طرفدارهای مجموعه بازی System Shock را خشنود کنند.

ریمیک System Shock برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده