نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳

نمایش نقشه کمپین در تریلر بازی Total War: Warhammer 3

تریلر جدیدی از Total War: Warhammer 3 پخش شده است که بخش‌های مختلفی از نقشه‌ی بازی را به نمایش می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Total War: Warhammer 3 پخش شده است تا شناخت خوبی از نقشه‌ی بخش کمپین در اختیار طرفدارها بگذارد. دوباره زمان آن فرا رسیده است که با یک نسخه‌ی فرعی از سری توتال وار پا به دنیای Warhammer بگذاریم. با اینکه تابه‌حال تعداد زیادی بازی Warhammer منتشر یا معرفی شده‌اند، ظاهرا بازی Total War: Warhammer 3 برداشتی آشنا از مجموعه را ارائه خواهد کرد. استودیو Creative Assembly پیش از عرضه‌ی بازی در سال آینده با انتشار تریلرهایی به نمایش بخش‌های مختلف آن می‌پردازد که بیشتر روی نمایش جناح‌ها تمرکز دارند. بااین‌حال تریلر اخیر برای اولین‌بار به‌سراغ نمایش نقشه‌ی کمپین می‌رود.

استودیو کریتیو اسمبلی اخیرا یک تریلر از بازی Total War: Warhammer 3 به نمایش گذاشت که نقشه‌ی بخش کمپین را در مرکز توجه قرار می‌دهد. این ویدیو به‌طور خاص نگاهی به منطقه‌ی تحت کنترل پادشاهی کیسلو، پادشاهی اوگر و امپراتوری گراند کاتی دارد. این تریلر با داستانی همراه شده است تا اطلاعاتی از هر گروه، ساکنان و مناطق مختلف در اختیار طرفدارها بگذارد و آن‌ها را هرچه بیشتر در جریان رویدادها قرار دهد. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر جدید بازی Total War: Warhammer 3 بنشینید.

دانلود از آپارات

بازی Total War: Warhammer 3 برای عرضه در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۰ (۲۷ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم کامپیوتر در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است که این بازی از همان روز اول انتشار به PC Game Pass راه می‌یابد و مشترک‌های این سرویس اشتراکی بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی آن بروند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده