// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵

شایعه: بازی Bully 2 دوباره در دست ساخت است

تام هندرسون می‌گوید راک‌استار گیمز اخیرا نسخه‌ی قابل بازی Bully 2 را به برخی افراد نشان داده است و انتظار می‌رفت از این بازی در گیم اورادز 2021 رونمایی کند.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده به‌تازگی در توییتر ادعای جدیدی را مطرح کرده و آن این است که راک‌استار گیمز احتمالا قصد داشت از Bully 2 در گیم اواردز 2021 رونمایی کند و این بازی به‌نوعی سورپرایز مراسم امسال باشد. هندرسون می‌گوید راک‌استار چند هفته قبل از برگزاری گیم اورادز، نسخه‌ی «قابل بازی» Bully 2 را به برخی افراد نشان داده است. او اشاره می‌کند که نشان دادن نسخه‌ی دوم Bully به این افراد می‌توانست به معرفی این بازی در آینده‌ی نزدیک منجر شود. هندرسون می‌گوید انتظار می‌رفت این معرفی در گیم اواردز امسال انجام شود.

جیمی، کاراکتر اصلی بازی Bully

این اینسایدر البته می‌گوید اطلاعاتی که به‌دستش رسیده است فعلا گنگ و مبهم است و به همین خاطر او نیز نمی‌تواند جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد؛ ولی هر زمان که خبری جدیدی در این رابطه شنید، آن را گزارش خواهد کرد. هندرسون در پایان نتیجه می‌گیرد که راک‌استار «قطعا دارد یک کارهایی با مجموعه‌ی Bully می‌کند.» به‌نظر می‌رسد ادعای جدید هندرسون با توییتی که بلیک هِستر، معاون سردبیر گیم اینفورمر اخیرا منتشر کرده است، هم‌خوانی دارد.

هستر در توییت مذکور لوگو بازی Bully را به اشتراک می‌گذارد و می‌نویسد New story coming 2 you soon. این‌جا 2 درواقع همان to است که می‌تواند اشاره به Bully 2 داشته باشد. معنی جمله نیز این است: «به‌زودی داستان جدیدی برای شما تعریف می‌شود.» جالب اینکه هستر از زمان انتشار این توییت مرموز، حساب خود را به حالت خصوصی درآورده است. البته الکس فان اَکِه، همکار هستر ادعا می‌کند که توییت او به Bully 2 اشاره ندارد.

جیمی، کاراکتر اصلی بازی Bully

طبق گزارشی که وب‌سایت VGC در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد، راک‌استار در سال‌های اولیه‌ی دهه‌ی ۲۰۱۰ روی دنباله‌ی Bully کار می‌کرد، اما ساخت آن را پس از ۱۸ ماه متوقف کرد. همچنین در این گزارش به نقل از منابع آشنا به موضوع گفته شده بود دن هاوزر، هم‌بنیان‌گذار راک‌استار گیمز به همراه تعدادی از بازی‌سازان مورد اعتماد خود، در سال ۲۰۰۸ سناریویی برای داستان Bully 2 نوشتند که ظاهرا صحنه‌های آغازین بازی و داستان کلی آن را شامل می‌شد. یکی از منابع VGC آن زمان به این رسانه گفت که جیمی، کاراکتر اصلی قسمت اول و بسیاری از کاراکترهای آشنای دیگر به Bully 2 بازمی‌گردند و بازی از جایی آغاز می‌شود که جیمی در تعطیلات تابستانی در خانه‌ی ناپدری خود به سر می‌برد.

این در حالی است که یک منبع خبری نسبتا معتبر دیگر ادعا کرد که سازندگان هیچ‌وقت داستان Bully 2 را تکمیل نکرده و درواقع مشخص نکردند که سرنوشت جیمی در Bully 2 به کجا ختم خواهد شد. این منبع گفت یکی از گزینه‌هایی که راک‌استار درنظر داشت، این بود که بخشی از بازی، جیمی را در حالی نشان دهد که به درس‌و‌مدرسه بازگشته یا به دانشگاه رفته است.

اگر ادعای جدید هندرسون صحت داشته باشد، به‌نظر می‌رسد که Bully 2 یک بار دیگر در راک‌استار در دست ساخت قرار دارد و این می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این بازی کلاسیک باشد. البته این بار دیگر دن هاوزر دخالتی در ساخت دنباله‌ی Bully ندارد، چون در سال ۲۰۲۰ از راک‌استار جدا شد.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ فکر می‌کنید راک‌استار در حال ساخت Bully 2 است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده