نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

پخش ویدیو گیم پلی جدید بازی The Gunk

نمایش جدیدی از بازی مستقل The Gunk پخش شده است که ۱۵ دقیقه‌ی ابتدایی آن را نشان می‌دهد.

دو روز تا عرضه‌ی جدیدترین ساخته‌ی استودیو Image & Form باقی مانده است. این تیم سوئدی که به‌عنوان سازنده سری محبوب SteamWorld Dig شناخته می‌شود، سال گذشته و در جریان کنفرانس دیجیتالی تابستانی شرکت مایکروسافت از بازی پلتفرمر The Gunk رونمایی کرد. این بازی از موردانتظارترین بازی‌های مستقل امسال به حساب می‌آید و هواداران از مدت‌ها قبل در انتظار پخش ویدیوهای بیشتری از گیم‌پلی آن هستند.

به همین دلیل روز گذشته وب‌سایت IGN به همراه شرکت Thunderful Publishing (ناشر بازی)، ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی The Gunk را پخش کردند که ۱۵ دقیقه اول آن را به نمایش می‌گذارد. ویدیو با فرود شخصیت اصلی روی یک سیاره‌ی بیگانه ناشناس آغاز می‌شود و در ادامه با شخصیت‌های بیشتری از داستان بازی آشنا می‌شویم. طرفدارهای قدیمی استودیو سازنده و شرکت ناشر با دیدن ویدیو جدید گیم‌پلی بازی The Gunk احتمالا برخی از آثار قبلی آن‌ها را به یاد می‌آورند.

کاوش در محیط‌های بیگانه و دریافت مأموریت‌های جالب و عجیب از شخصیت‌های داستان بازی از جمله مواردی هستند که در این ویدیوی جدید مشاهده می‌کنیم. در این ویدیو صحنه‌های زیادی از مبارزات بازی وجود ندارد و توجه سازندگان بیشتر روی آموزش مکانیک‌هایی مانند اسکن و جمع‌آوری ماده Gunk از سرتاسر سیاره بوده است. شما می‌توانید این نمایش جذاب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی پلتفرمر The Gunk در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) برای پلتفرم‌های پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی از هنگام عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده