نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

مواجهه کاساندرا و ایور در کراس‌اور Valhalla و Odyssey یوبیسافت

دارندگان بازی Assassin’s Creed Valhalla و بازی Assassin’s Creed Odyssey به‌زودی می‌توانند داستان‌های جدیدی را به‌ رایگان تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت درکنار معرفی بسته‌ی الحاقی Dawn of Ragnarök برای بازی Assassin’s Creed Valhalla، از محتوای رایگان جدیدی برای دو بازی Assassin’s Creed Odyssey و Valhalla رونمایی کرده است. درواقع Assassin’s Creed Crossover Stories یک پروژه‌ی مشترک بین این دو بازی Assassin’s Creed است که یوبیسافت کبک با همکاری یوبیسافت مونترآل روی آن کار می‌کردند. این کراس‌اورِ داستانی در اصل یک داستان رایگان برای شخصیت‌های ایور و کاساندرا در بازی اساسینز کرید والهالا و داستانی با تمرکز بر کاساندرا/الکسیوس در بازی اساسینز کرید اودیسی دارد.

مبارزات کراس‌اور Assassin’s Creed Valhalla و Odyssey

این کراس‌اور داستانی از امروز قابل تجربه خواهد بود

این کراس‌اور که امروز در دسترس دارندگان نسخه‌ی پایه‌ی هر دو بازی قرار می‌گیرد، روابط بین هر دو قهرمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. داستان A Fated Encounter در بازی Assassin’s Creed Valhalla با رسیدن به سطح چهارم Settlement و تکمیل مأموریت A Wise Friend قابل تجربه است. از آن طرف، داستان Those Who Are Treasured در بازی Assassin’s Creed Odyssey با اتمام فصل اول و رسیدن به Megaris باز می‌شود. البته باعنایت‌به اینکه این داستان شامل اسپویل بخش‌های دیگر است، توصیه می‌شود که بازیکن‌ها پیش از تجربه‌ی آن هر سه بخش اصلی داستان را به پایان برسانند.

جزیره‌های کراس‌اور Assassin’s Creed Valhalla و Odyssey

جزیره‌های کراس‌اور Assassin’s Creed Valhalla و Odyssey

این کراس‌اور شامل دو جزیره‌ی تازه و جوایز منحصربه‌فردی می‌شود؛ بنابراین احتمالا ارزش تجربه را خواهد داشت. باتوجه‌به اینکه هر دو استودیو یوبیسافت کبک و یوبیسافت مونترآل روی بازی Assassin’s Creed Infinity (اسم رمز) کار می‌کنند، این کراس‌اور می‌تواند فرصت مناسبی برای آزمایش تجربه‌های مشابه در اختیار آن‌ها قرار دهد. یوبیسافت تریلری از کراس‌اور بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Odyssey نیز منتشر کرده است که می‌توان آن را در کانال یوتیوب شرکت مشاهده کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده