نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

نبرد سامورایی در تریلر گیم پلی بازی Trek To Yomi

یک تریلر گیم‌پلی از بازی اکشن ماجراجویی Trek To Yomi پخش شد تا طرفدارها پیش از عرضه‌ی این اثر مستقل شناخت خوبی از آن کسب کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر گیم‌پلی جدیدی از Trek To Yomi پخش شده است که بخش‌های مختلفی از این بازی اکشن ماجراجویی مستقل را به نمایش می‌گذارد. سال ۲۰۲۱ رو به پایان است و به‌زودی سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد. اگر با تأخیرهای بیشتری مواجه نشویم، به‌نظر می‌رسد که سال بسیار هیجان‌انگیزی برای گیمینگ در پیش باشد و تابه‌حال نیز نمایش‌های کوتاه اما جذابی از بازی‌های آتی در معرض دید بازیکنان قرار گرفته‌اند. یکی از این بازی‌ها Trek To Yomi نام دارد؛ اثری مستقل که در اوایل سال جاری معرفی شد. این بازی از سبک هنری خاصی استفاده می‌کند که یادآور فیلم‌های سامورایی سیاه‌وسفید با خصیصه‌های سینمایی است.

امروز یک تریلر از بازی Trek To Yomi پخش شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. با اینکه این تریلر در برخی از قسمت‌ها به‌سراغ نمایش بخش‌های سینمایی بازی می‌رود، اما گیم‌پلی پایه‌ی آن را نیز نشان می‌دهد. ظاهرا در بیشتر بخش‌های بازی، سبک سایداسکرولینگ دیده می‌شود؛ به‌خصوص در مبارزات که در آن شخصیت اصلی مقابل چند دشمن قرار می‌گیرد و آن‌ها را با ضربات تمام‌کننده‌ی وحشیانه از میان برمی‌دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد که بازی Trek To Yomi حین کاوش در محیط، دوربین را عقب می‌برد تا بازیکن آزادی عمل بیشتری برای اکتشاف داشته باشد.

دانلود از آپارات

بازی Trek To Yomi در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. شایان ذکر است که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی این بازی مستقل از همان روز عرضه در دسترس کاربرهای PC Game Pass قرار می‌گیرد و مشترک‌های سرویس نیازی به پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای تجربه‌ی آن نخواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده