// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸

استودیو سازنده Mortal Kombat آماده معرفی بازی بعدی خود نیست

اد بون، سازنده مورتال کامبت می‌گوید یک سری عوامل باعث می‌شوند که ندررلم فعلا نتواند بازی بعدی خود را که احتمالا Mortal Kombat 12 است، معرفی کند.

یکی از بازی‌هایی که گمان می‌رفت در گیم اوراردز 2021 رونمایی شود، بازی بعدی استودیوی NetherRealm بود که طبق شایعات قرار بود همان Mortal Kombat 12 باشد. درواقع باتوجه‌به سابقه‌ی ندررلم در رونمایی از نسخه‌های جدید مورتال کامبت، خیلی‌ها فکر می‌کردند گیم اوارز امسال فرصت خوبی برای پخش تریلر مورتال کامبت بعدی است. اما این استودیو در مراسم امسال دست به معرفی هیچ اثری نزد و حالا دلیل این موضوع تقریبا مشخص شده است.

اد بون، کارگردان خلاق استودیوی ندررلم و کارگردان مجموعه بازی مورتال کامبت با انتشار پیامی در توییتر درباره‌ی وضعیت کنونی استودیو توضیح داده است. او در پاسخ به کاربری که از او درباره‌ی آینده‌ی Mortal Kombat پرسید، گفت: «از اینکه برای بازی بعدی ما اشتیاق دارید، واقعا ممنونم. کاش در وضعیتی بودیم که می‌توانستیم آن را معرفی کنیم. اما هنوز برای چنین کاری آماده نیستیم. این وسط عوامل زیادی در معرفی نشدن بازی بعدی‌مان نقش داشتند که اجازه نداریم خیلی از آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.»

نکته این‌جا است که بون به صراحت اعلام نمی‌کند پروژه‌ی در دست ساخت آن‌ها همان Mortal Kombat 12 است و این‌جا این احتمال مطرح می‌شود که ندررلم روی اثر متفاوتی کار می‌کند. همچنین مشخص نیست که چه عواملی باعث شدند ندررلم نتواند جدیدترین بازی خود را معرفی کند. بااین‌حال، شاید ساده‌ترین حدس این باشد که بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و آماده‌ی نمایش نیست. علاوه‌براین، ممکن است پروسه‌ی ساخت بازی به مشکلاتی برخورده و مثلا به‌دلیل دورکاری کارمندان ندررلم، در زمان‌بندی فعالیت‌های پروژه تاخیرهایی ایجاد شده باشد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌‌ی عدم معرفی بازی بازی بعدی ندررلم در گیم اواردز 2021 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده