نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

اضافه شدن پلی‌لیست Slayer به بازی Halo Infinite

چند پلی‌لیست جدید از جمله Slayer روز فردا به بازی Halo Infinite اضافه خواهند شد.

روز گذشته مدیر روابط عمومی شرکت 343 اینداستریز تایید کرد تعدادی از پلی‌لیست‌های بخش چند نفره بازی Halo Infinite که بسیار مورد درخواست هواداران بودند، از فردا به بازی اضافه می‌شوند. این آپدیت پلی‌لیست‌های Fiesta ،Free-For-All و Tactical Slayer یا به اصطلاح SWAT را شامل می‌شود. این محتوای جدید در جریان به‌روزرسانی ۱۴ دسامبر که هفته گذشته معرفی شده بود، تا ساعاتی دیگر در دسترس بازیکنان بخش آنلاین بازی قرار می‌گیرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، این پلی‌لیست محبوب پیش از این قرار بود تا در ماه‌های ابتدایی سال آینده میلادی به بازی اضافه شود، اما درخواست مکرر جامعه هواداری بازی برای اضافه شدن پلی‌لیست Slayer به بازی باعث شد تا تغییراتی در برنامه انتشار محتوای جدید برای بخش چندنفره بازی صورت گیرد. البته این نسخه از پلی‌لیست A Slayer در حال حاضر در وضعیت در حال توسعه به سر می‌برد و طبق وعده سازندگان تا چند ماه آینده به‌روزرسانی‌ها و تغییرات زیادی را در این‌ پلی‌لیست و مودهای دیگر بخش چندنفره بازی شاهد خواهیم بود.

علاوه بر اضافه شدن پلی‌لیست‌های جدید بخش چندنفره، این به‌روزرسانی جدید تغییراتی در سیستم Challenges بازی نیز اعمال می‌کند. براساس برنامه، این آپدیت دسترسی به چالش‌های Ultimate هفتگی را آسان‌تر می‌کند و در عین حال چالش‌های جدیدی که با پلی‌لیست‌های تازه بازی مرتبط هستند در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

همچنین سازندگان بازی بار دیگر تایید می‌کنند توانایی تکرار مراحل بخش کمپین بازی به زودی به بازی اضافه می‌شود. توسعه‌دهندگان، جهان باز بودن بخش کمپین بازی را دلیل اصلی عدم امکان تکرار مراحل قبلی در حال حاضر می‌دانند؛ هرچند که این پیچیدگی‌های فنی قابل حل است و بازیکنان می‌توانند به‌زودی انتظار در دسترس قرار گرفتن این قابلیت را داشته باشند.

تکرار مراحل قبلی داستانی در تمامی نسخه‌های قبلی مجموعه هیلو وجود دارد و عدم امکان بازگشت به مراحل قبلی بازی پس از اتمام آن‌ها باعث شده است تا انتقادات زیادی از طرف هواداران این سری به‌وجود بیاید. در سوی دیگر سازندگان بازی در نظر داشتند که در ابتدا از مفرح‌ بودن گیم‌پلی و کیفیت گرافیک ممکن بازی اطمینان حاصل کنند و پس از آن به سراغ اضافه کردن موارد مورد درخواست طرفداران بروند.

بخش کمپین داستانی بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و همچنین مشترکین ایکس باکس گیم پس روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد. بخش چندنفره بازی نیز به صورت رایگان از پلتفرم استیم و فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز و ایکس باکس قابل دریافت است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده