// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴

شایعه: وارنر به دنبال نمایش تریلر جدید Hogwarts Legacy در رویداد پلی استیشن

فردی که صحبت‌های او توسط یک اینسایدر دیگر تایید شدند، ادعا می‌کند که هاگوارتز لگسی در گیم اواردز 2021 حضور نداشت تا به رویداد پیش رو سونی برسد.

شاید در آینده‌ی نزدیک شاهد برگزاری یک رویداد جدید توسط پلی استیشن سونی باشیم که گویا بازی هاگوارتز لگسی استودیو Avalanche Software وارنر هم در آن حضور خواهد داشت. از آن‌جایی که اکنون بیشتر از یک سال از معرفی بازی Hogwarts Legacy می‌گذرد و به احتمال زیاد کمتر از یک سال تا عرضه‌ی آن باقی مانده است، خیلی‌ها انتظار داشتند که در گیم اواردز سال ۲۰۲۱ بالاخره تریلر دوم آن را ببینند. ولی با اینکه وارنر حضور گرمی در مراسم The Game Awards داشت، در جدیدترین رویداد برگزارشده توسط جف کیلی هم خبری از بازی Hogwarts Legacy نبود.

یک اینسایدر به‌تازگی ادعا کرد که وارنر در آستانه‌ی برگزاری گیم اواردز ۲۰۲۱، تریلر آماده‌ی بازی Hogwarts Legacy را از این مراسم بیرون کشید و تیزر کوتاه بازی Wonder Woman استودیو مونولیث را جایگزین آن کرد؛ درحالی‌که خود صفحه‌ی رسمی گیم اواردز یک هفته قبل از برگزاری مراسم با یک توئیت شامل ایموجی‌های شمع که احتمالا به شمع‌های معلق هاگوارتز اشاره دارند، گویا می‌خواست مردم را آماده‌ی دیدن دومین تریلر هاگوارتز لگسی کند.

میلی امند، اینسایدر شناخته‌شده‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی هم صحبت‌های این فرد را به نشانه‌ی تایید، در ادامه‌ی حرف‌های چند روز قبل خود با دنبال‌کنندگان به اشتراک گذاشت. امند مدتی قبل گفته بود که تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy کاملا آماده است و وارنر تنها مشغول تصمیم‌گیری برای انتخاب زمان پخش آن است.

بازی Hogwarts Legacy با محوریت چرخیدن در جهان جادویی هری پاتر

نباید فراموش کرد که بازی Hogwarts Legacy طی ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی و دقیقا در رویداد PlayStation 5 Showcase سونی معرفی شد. در نتیجه واقعا تعجبی ندارد که دومین تریلر آن هم در چنین برنامه‌ای پخش شود. اما رویداد بعدی پلی استیشن چه زمانی از راه می‌رسد؟ آیا مشغول صحبت درباره‌ی یک State of Play جدید هستیم یا یک پلی استیشن شوکیس تازه؟ طی ماه‌های اخیر برخی از شایعات گفتند که پلی استیشن اکسپرینس در همین ماه دسامبر بازمی‌گردد و بعضی از شایعات هم به برگزاری یک پلی استیشن شوکیس توسط سونی طی سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ میلادی اشاره داشتند. البته که همه‌ی آن‌ها در آخر شایعه هستند.

سونی طی سال‌های اخیر بزرگ‌ترین رویدادهای خود را حدودا هفت روز قبل از برگزاری معرفی کرده است. در نتیجه همه فقط در فاصله‌ی زمانی اندک باقی‌مانده تا پخش هرکدام از آن‌ها، کنفرانس پیش رو را به شکل رسمی می‌شناسند. ولی حداقل اکنون اگر ناگهان در جدیدترین اخبار بازی با معرفی رسمی رویداد جدید پلی استیشن مواجه شویم، با هیجان انتظار دیدن هاگوارتز لگسی در آن را هم داریم. این بازی در اصل توسط استودیو Avalanche Software (کاملا متفاوت با Avalanche Studios) ساخته می‌شود و دو استودیو شرکت Sumo Digital هم در تولید آن نقش تیم‌های پشتیبان را دارند.

شرکت برادران وارنر به‌عنوان ناشر بازی Hogwarts Legacy، در سال ۲۰۲۲ میلادی این محصول جدید از جهان جادویی هری پاتر را برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده