// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۴

اجرا یک حرکت معروف بازی مرد عنکبوتی در فیلم جدید اسپایدرمن

تام هالند می‌گوید در فیلم Spider-Man: No Way Home حرکتی را اجرا می‌کند که مرد عنکبوتی در بازی Marvel’s Spider-Man پلی استیشن انجام می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تام هالند به‌تازگی در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب Extraordinerd فاش کرده است که یکی از حرکات معروف شخصیت مرد عنکبوتی در بازی‌ Marvel’s Spider-Man استودیوی Insomniac Games را در فیلم Spider-Man: No Way Home اجرا می‌کند. هالند می‌گوید حداقل یکی از حرکاتی او در فیلم انجام می‌دهد، برای طرفداران پلی استیشن و اسپایدرمن اینسامنیاک آشنا خواهد بود. چون مستقیم از این بازی انحصاری گرفته شده است.

در این مصاحبه از هالند پرسیده می‌شود که آیا با دنیای ویدیوگیمی کاراکتر مرد عنکبوتی آشنا است؟ او پاسخ می‌دهد: «سونی زمانی‌که مشغول فیلم‌برداری [Spider-Man: No Way Home] بودیم، با سخاوتمندی یک پلی استیشن 5 برای ما فرستاد و من هروقت در خانه بودم، اسپایدرمن را بازی می‌کردم. خیلی از آن خوشم آمد و فکر می‌کنم بازی مفرح و فوق‌العاده‌ای است؛ مخصوصا تجربه‌ی تاب خوردن درمیان ساختمان‌های شهر خیلی حال داد».

سؤال بعدی این است که آیا Spider-Man: No Way Home از بازی Spider-Man سال ۲۰۱۸ الهام گرفته است یا خیر؟ هالند در جواب می‌گوید: «فکر نمی‌کنم از بازی الهام گرفته باشد. اما یک حرکتی است که مرد عنکبوتی در بازی انجام می‌دهد و ما تصمیم گرفتیم آن را در فیلم هم داشته باشیم و من این حرکت باحال را اجرا کنم».

مردعنکبوتی روی شیشه در Marvel's Spider-Man Remastered

جدیدترین فیلم اسپایدرمن با نقش‌آفرینی تام هالند چند روز دیگر یعنی ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. در این فیلم مورد انتظار پیتر پارکر را می‌بینیم که علیه گروهی از ابرشرورهای دنیای اسپایدرمن مبارزه می‌کند که پیش از این در هیچ‌کدام از فیلم‌های مارول درکنار یکدیگر دیده نشده‌اند. این ابرشرورها عبارت‌اند از گرین گابلین (با بازی ویلیام دافو)، دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا)، الکترو (جیمی فاکس)، لیزارد (ریس ایونز) و سندمن (تامس هیدن چرچ).

همچنین اینسامنیک گیمز در حال حاضر مشغول ساخت Marvel’s Spider-Man 2 است. در این بازی مرد عنکبوتی باید جلوی ونوم و Kraven the Hunter بایستد. نسخه‌‌ی دوم بازی اسپایدرمن برای انتشار در سال ۲۰۲۳ روی کنسول پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است.

شما کاربران زومجی حدس می‌زنید که تام هالند کدام حرکت پیتر پارکرِ بازی Marvel’s Spider-Man را در Spider-Man: No Way Home اجرا می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده