نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۴

انتشار اولین تریلر بازی Sniper Elite 5

سرانجام پس از یک انتظار نسبتا طولانی، اولین تریلر بازی Sniper Elite 5 منتشر شد که در پایان تاریخ انتشار این بازی تایید شده است.

روز گذشته و پس از اتمام برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱، استودیوی بریتانیایی Rebellion Developments به‌صورت رسمی از بازی Sniper Elite 5 رونمایی کرد. همانند نسخه‌های قبلی این مجموعه، در این بازی نیز بازیکنان در نقش Karl Fairburne تیرانداز کارکشته نیروی مخصوص ارتش انگلستان قرار می‌گیرند. داستان این بازی در کشور فرانسه و یک سال پس از حوادث قسمت قبلی این مجموعه و در سال ۱۹۴۴ اتفاق می‌افتد.

در بازی Sniper Elite 5 کارل وظیفه دارد تا با همکاری با نیروهای مقاومت فرانسه، از راز پروژه Kraken که توسط ارتش آلمان در حال برنامه‌ریزی است باخبر شود و افسران بلندپایه نازی حاضر در این عملیات را نیز از بین ببرد. شما می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این بازی را که به‌صورت In-Game و مستقیما از گیم‌پلی در حال اجرای بازی ضبط شده است در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

طبق گفته تیم سازنده بازی، این بازی بزرگ‌ترین و پرجزئیات‌ترین نقشه در بین تمامی بازی‌های مجموعه را خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزارها و وسایل نقلیه جدید مانند زیپ‌لاین که بازی در اختیار آن‌ها می‌گذارد، به سرعت در نقاط کلیدی هر منطقه جابه‌جا شوند و اهداف مشخص شده هر عملیات را از بین ببرند. بسیاری از مکان‌ها و ساختمان‌های واقعی کشور فرانسه با استفاده از تکنیک Photogrammetry شبیه‌سازی شده‌اند و پرجزئیات ترین سلاح‌ها و تجهیزات جنگی در این نسخه در دسترس بازیکنان قرار دارد.

سیستم محبوب Kill Cam نیز در این بازی دچار بهبودهای فراوانی شده است و برای مثال از این پس شلیک با تفنگ‌های کلاس SMG و Pistol نیز می‌توانند منجر به فعال شدن سکانس‌های Kill Cam شود. این نسخه از بازی همچنین به پیشرفته‌ترین بخش شخصی‌سازی این مجموعه مجهز شده است که در آن می‌توانید به شخصی‌سازی تنوع گسترده‌ای از قطعات سلاح‌ها و خشاب‌ها بپردازید.

براساس جزئیات منتشر شده، بخش چندنفره بازی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. علاوه‌بر حالت Co-op و PvP بازی، سازندگان از اضافه شدن رقابت‌های ۱۶ نفره به بخش آنلاین بازی خبر داده‌اند. در حالت کو-اپ بازیکنان می‌توانند تمامی مراحل بخش کمپین بازی را با همراهی یکی از دوستان خود تجربه کنند. در این حالت امکان تبادل آیتم، مداوا و اعلام دستورها تاکتیکی مختلف نیز وجود دارد.

بخش PvP بازی نیز شامل دو مود Invasion mode و Survival mode می‌شود. در حالت Invasion بازیکنان رقیب می‌توانند در نقش یک تیرانداز نازی در تقابل با شخصیت اصلی بازی که مشغول انجام مأموریت های بخش کمپین بازی است قرار گیرند. در بخش Survival نیز می‌توانید با همراهی سه پلیر دیگر دربرابر موج‌های بی پایان دشمنان مقاومت کنید و به جذب امتیاز و مدال‌های باارزش‌تر بپردازید.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده است، اما هواداران می‌توانند انتظار عرضه آن در سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را داشته باشند. این بازی از هنگام عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده