// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

بسته الحاقی Airports برای بازی Cities Skylines معرفی شد

استودیو بازی‌سازی Paradox Interactive، بسته‌ی الحاقی جدید شبیه‌ساز شهرسازی خود یعنی بازی Cities Skylines را معرفی کرد.

استودیو پارادوکس اینتراکتیو بسته‌ی الحاقی جدید بازی Cities Skylines را به همراه تریلر و چند تصویر رسمی معرفی کرد. DLC جدید این شبیه‌ساز شهرسازی بر فرودگاه‌ها متمرکز شده است و محتوای زیادی را به بازی اضافه می‌کند. در ادامه می‌توانید با امکانات جدید بازی Cities Skylines پس از نصب این DLC آشنا شوید و هشت اسکرین‌شات از بسته الحاقی Airports بازی Cities Skylines را ببینید.

  • ساخت فرودگاه ماژولار: فرودگاه خود را طراحی و جای‌گذاری کنید. شما توانایی برقراری اتصال بین ساختمان‌های مختلف فرودگاه به شکل دل‌خواه را دارید.
  • پیشرفت فرودگاه: اگر فرودگاه شما مورد تایید مسافران تجاری و گردشگرها قرار بگیرد، با گزینه‌های ساختمانی گسترده و هواپیماهای بزرگ‌تر پاداش دریافت خواهید کرد.
  • حمل‌ونقل عمومی: با قرار دادن ساختمان‌های اختصاصی فرودگاه، زندگی را برای مسافران بالقوه آسان‌تر کنید و این کار به شما این امکان را می‌دهد تا فرودگاه خود را ازطریق انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی بازی مانند اتوبوس، مترو و ایستگاه‌های قطار به شهر متصل کنید.
  • حمل‌و‌نقل هوایی بار: آیا از مخفی کردن پایانه‌های بار خود به‌تنهایی در حومه شهر خود خسته شده‌اید؟ ترمینال‌های باری بسازید که به مجموعه‌ی بزرگتر فرودگاه متصل می‌شوند تا از نظر بصری با ساختمان‌های دیگر فرودگاه منطبق باشد و علاوه‌بر حمل‌و‌نقل کالاها و مواد جدید، ظاهر بهتری به فرودگاه شما بدهند.

این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۵ بهمن (۲۵ ژانویه) برای کامپیوترهای شخصی (ویندوز، لینوکس و MacOS)، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. البته پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم نسخه‌های نسل ۸ این ساخته‌ی استودیو Paradox Interactive را اجرا می‌کنند. قیمت دی‌ال‌سی Airports بازی Cities Skylines دقیقا ۱۲.۹۹ دلار است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده