// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵

انتشار اطلاعات جدید از بازی The Wolf Among Us 2 در آینده نزدیک

استودیو تل‌تیل گیمز به‌تازگی اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک، اخبار جدیدی راجع به بازی The Wolf Among Us 2 منتشر می‌شود.

دو سال پیش بود که ساخت بازی The Wolf Among Us 2 توسط استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) تایید شد؛ محصولی که نسخه اول آن توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. بااین‌حال، پس از معرفی بازی شاهد سکوت طولانی مدتی هستیم و ‌این سکوت، در آینده نزدیک از بین خواهد رفت.

به‌دنبال معرفی بازی Expanse در جریان رویداد جوایز بازی سال ۲۰۲۱، تل‌تیل گیمز در وبسایت رسمی خود اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر کرد و دراین‌میان به بازی The Wolf Among Us 2 هم اشاره شده است. این استودیو اعلام کرده است که در آینده نزدیک اخبار جدیدی از The Wolf Among Us 2 منتشر می‌شود. درواقع در شماره جدید مجله گیم اینفورمر، شاهد مطلبی با محوریت این بازی خواهیم بود.

تل‌تیل گیمز دراین‌باره می‌گوید: «در دسامبر ۲۰۱۹ بود که اعلام کردیم پیش‌تولید بازی The Wolf Among Us 2 آغاز شده است. تیم سازنده سخت در تلاش است، اما متوجه شده‌اید که در رویداد The Game Awards چیز جدیدی برای ارائه نداشتیم. ما می‌دانیم که شما، درواقع هواداران ما، از گذشته تابه‌امروز صبور و پشتیبان ما بوده‌اید. همچنین می‌دانیم که سؤال‌های متعددی دارید از اینکه چه اتفاقاتی در استودیو تل‌تیل گیمز رخ داده است. ما این سؤال‌ها را هرروز در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنیم».

تل‌تیل گیمز در ادامه صحبت‌های خود افزود: «خبر خوب این است که به‌زودی به تعدادی از سوالات شما پاسخ خواهیم داد؛ با آپدیتی از وضعیت تل‌تیل در شماره جدید مجله گیم‌اینفورمر. این دلیلی است که ما در شماره ۳۴۲ مجله گیم‌اینفورمر حضور داریم که در چند هفته آینده، منتشر می‌شود. ما در این شماره در مورد بازی‌های خود، کار روی یک موتور گرافیکی جدید و اینکه تل‌تیل به چه شکل استودیو خود را بازسازی کرد، صحبت خواهیم کرد. همچنین قول می‌دهیم که برای اوایل سال آینده میلادی چیزی را خواهیم داشت که می‌توانید باتمام وجود غرق آن شوید».

هنوز مشخص نیست که در شماره‌ی جدید مجله Game Informer تا چه اندازه اطلاعات جدیدی را از سوی Telltale Games دریافت خواهیم کرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در شماره ۳۴۲ گیم‌اینفورمر چه اخبار مهمی از بازی The Wolf Among Us 2 و سایر بازی‌های تل‌تیل گیمز منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده