نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۹

انتشار تریلر جدید بازی Planet of Lana

تریلر جدید بازی مستقل Planet of Lana بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد.

بامداد امروز و در جریان برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱، تریلر تازه‌ای از بازی دو بعدی معمایی Planet of Lana برای هواداران به نمایش گذاشته شد. این بازی که برای مدت سه سال توسط استودیوی مستقل سوئدی Wishfully در دست ساخت بوده است، برای اولین‌بار در جریان رویداد Summer Game Fest در خرداد امسال رونمایی شد. Planet of Lana داستان لانا را روایت می‌کند که برای نجات یک دوست قدیمی راهی سفر به سرزمین‌های ناشناخته‌ای می‌شود.

سراسر دنیای آخرالزمانی این بازی توسط ربات‌های غول پیکر باستانی تصرف شده است و بازیکنان وظیفه دارند با حل معماها و چالش‌های بازی از هجوم نیروهای تاریکی به طبیعت چشم‌نواز این دنیا جلوگیری کنند. طراحی منحصربه‌فرد محیط‌های بازی و موسیقی خلاقانه آن از جمله مواردی هستند که باعث شده است تا بسیاری از بازیکنان منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از بازی Planet of Lana باشند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین آهنگساز مشهور ژاپنی Takeshi Furukawa که ساخت موسیقی متن بازی محبوب The Last Guardian را در کارنامه دارد، وظیفه ساخت موسیقی این بازی را بر عهده دارد. بخش‌های کوتاهی از این موسیقی در دو تریلر منتشر شده از بازی قابل شنیدن است که همانند کارهای قبلی این آهنگساز، بسیار هنرمندانه و جذاب است. بازی Planet of Lana از هنگام عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Planet of Lana در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از همین حالا این بازی را به فهرست Wishlist بازی‌های خود در فروشگاه استیم اضافه کنند.  هنوز هیچ اطلاعاتی درباره احتمال انتشار این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ منتشر نشده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده