// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

ثبت نشان تجاری Halo: The Endless توسط مایکروسافت

مایکروسافت چند روز پیش نشان تجاری جدیدی را به نام Halo: The Endless ثبت کرده است که ممکن است به طیف گسترده‌ای از محصولات سرگرمی ربط داشته باشد.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، کاربر توییتر به‌نام Aggiornamenti Lumia متوجه شده که مایکروسافت اخیرا نشان تجاری جدید Halo: The Endless را در آمریکا به ثبت رسانده است. مایکروسافت درخواست ثبت نشان تجاری مذکور را در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) ارائه و در ۷ دسامبر (۱۶ آذر) که یک روز قبل از انتشار کمپین داستانی Halo Infinite است، آن را به‌روزرسانی کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که Halo: The Endless قرار است به چه محصولی تبدیل شود. بااین‌حال، براساس آن‌چه در وب‌سایت حقوقی Justia ثبت شده است، به‌نظر می‌رسد که احتمالا کاربردهای مختلفی دارد و برای مثال ممکن است از آن در بازی‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها یا حتی برنامه‌های رادیویی استفاده شود.

مستر چیف در حال شلیک در بازی Halo 2

مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که گیمرها فعلا نمی‌توانند پس از تکمیل مأموریت‌های داستانی Halo Infinite، مجددا آن‌ها را تجربه کنند؛ مگر اینکه یک فایل سیو جدید به وجود بیاورند و درواقع بازی را از ابتدا شروع کنند. همچنین دو مرحله‌ی ابتدایی بخش داستانی Halo Infinite خارج از حلقه‌ی زتا هیلو، نقشه‌ی اصلی بازی جریان دارد و بازیکنان پس از تکمیل آن‌ها دیگر به هیچ طریقی نمی‌توانند به آن‌ها برگردند تا آیتم‌های کالکتبل را جمع‌آوری کنند. این نیز به این معنی است که برای تجربه‌‌ی مجدد دو مرحله‌ی اول باید بازی را از اول آغاز کرد.

البته 343 اینداستریز در پیام دیگری گفت قابلیت تکرار مراحل داستانی پس از عرضه‌ی بازی و با آپدیت به هیلو اینفینیت اضافه می‌شود؛ گرچه تاریخ دقیق اضافه شدن آن به بازی مشخص نیست. بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه که به‌صورت خطی طراحی شده‌اند، وارد یک نقشه‌ی بزرگ و نیمه‌ جهان باز می‌شوند که در آن می‌توانند گشت‌و‌گذار کنند و مأموریت مختلف را انجام دهند. همچنین گیمرها هرزمان خواستند می‌توانند به مناطقی از نقشه که قبلا مأموریت داستانی آن را تکمیل کرده‌اند، برگردند تا مأموریت‌های جانبی از جمله FOBها و Targetها را به پایان برسانند یا آیتم‌های کالکتبل مانند نوارهای صوتی را جمع‌آوری کنند.

افزون‌براین‌ها، بامداد امروز و در جریان مراسم گیم اواردز 2021، پارامونت پلاس اولین تریلر سریال Halo را منتشر کرد که پابلو شرایبر در آن به‌عنوان مستر چیف به ایفای نقش می‌پردازد. سریال هیلو قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه‌ی پارامونت پلاس پخش شود.

شما کاربران زومجی درباره‌ی نشان تجاری Halo: The Endless چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده