// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

هنگام تجربه هیلو اینفینیت از Quick Resume ایکس باکس استفاده نکنید

343 اینداستریز به بازیکنان Halo Infinite توصیه کرده است که فعلا هنگام تجربه‌ی این بازی از قابلیت Quick Resume ایکس باکس استفاده نکنند.

بخش کمپین داستانی بازی Halo Infinite بالاخره پس از مدت‌ها انتظار عرضه شد و طرفداران را خوشحال کرد. اما به‌نظر می‌رسد که بازیکنان هنگام تجربه‌‌ی هیلو اینفینیت نباید از قابلیت‌ Quick Resume ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس استفاده کنند. چون در این صورت احتمالا با یک باگ آزاردهنده مواجه خواهند شد. استودیوی 343 اینداستریز در پیامی به کاربران توصیه کرده است که فعلا از Quick Resume نکنند و اینکه باگ مذکور باعث می‌شود آیتم‌های تزئینی که بازیکنان در بخش داستانی به‌دست آورده‌اند، در بخش چندنفره در دسترس آن‌ها قرار نگیرد.

برایان جرارد، مدیر روابط عمومی استودیو در توییت جدید خود می‌نویسد: «در جریان کمپین داستانی Halo Infinite به یک سری صندوق‌ به نام Armor Locker برمی‌خورید که حاوی آیتم‌های تزئینی هستند که آن‌ها را می‌توانید برای کاراکتر اسپارتان خود در بخش چندنفره استفاده کنید. اگر هنگام تجربه‌ی [بخش داستانی] آفلاین باشید یا ارتباط خود را با سرورهای آنلاین بازی از دست داده باشید (این حالت می‌تواند زمانی رخ دهد که پس از استفاده از قابلیت Quick Resume به بازی برمی‌گردید)، آیتم‌های مذکور دیگر در Inventory بخش مولتی‌پلیر شما نمایش داده نمی‌شوند».

البته جرارد به گیمرها اطمینان داد که 343 اینداستریز در حال حاضر مشغول یافتن راه‌حل برای رفع باگ است. او اشاره می‌کند تا زمان انتشار آپدیتی که مشکل را حل کند، بهتر است بازیکنان «قبل از اینکه وارد زتا هیلو، نقشه‌‌ی اصلی Halo Infinite شوند، از آنلاین بودن خود اطمینان حاصل کنند و فعلا از Quick Resume استفاده نکنند». البته او می‌گوید تمام آیتم‌هایی که هر بازیکن در کمپین داستانی به‌دست آورده است و به خاطر باگ موفق به دریافت آن‌ها در بخش مولتی‌پلیر نشد، به او بازگردانده خواهند شد.

شما کاربران زومجی در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را درباره‌‌ی این خبر با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده