// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۰

شرکت Sumo Digital در ساخت بازی هاگوارتز لگسی نقش دارد

سومو دیجیتال تایید کرد که استودیوهای Sumo Nottingham و Red Kite Games که هر دو متعلق به این شرکت هستند، در ساخت Hogwarts Legacy نقش دارند.

استودیو Sumo Nottingham و استودیو Red Kite Games که به شرکت Sumo Digital تعلق دارند، به‌صورت جدی در ساخت بازی Hogwarts Legacy با شرکت برادران وارنر و استودیو Avalanche Software همکاری کرده‌اند. این بازی که تحت برند Portkey Games و توسط وارنر در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد، توجه بسیاری از طرفدارهای هری پاتر را به خود جلب کرده است. پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد هاگوارتز لگسی معرفی شدند.

این بازی اکشن-نقش‌آفرینی جهان‌باز که ما را به جهان جادویی جی. کی. رولینگ خواهد برد، در یکی از رویدادهای سونی معرفی شد و هنوز نمی‌دانیم که تریلر جدید آن دقیقا چه زمانی از راه می‌رسد. این وسط کمک کردن سومو دیجیتال به استودیو آوالانچ سافتور می‌تواند امید برخی از گیمرها به کیفیت محصول نهایی را افزایش دهد. بالاخره این استودیو همین اواخر به تیم سازنده‌ی بازی Forza Horizon 5 کمک کرد و چند ماه قبل از آن هم بازی Sackboy: A Big Adventure را تحویل گیمرها داد.

گاهی آثار خود شرکت سومو دیجیتال از جمله بازی Hood: Outlaws & Legends اصلا به موفقیت خاصی نرسیدند. ولی در نگاه کلی باید پذیرفت که استودیوهای سومو دیجیتال که تنسنت مشغول تلاش برای تکمیل خریداری آن است، بارها در پشتیبانی از استودیوهای بازی‌سازی متفاوت موفق بودند. به نظر شما چه زمانی وارنر سراغ نمایش تریلر گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy می‌رود؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده