نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۴

نمایش گیم‌پلی دموی فنی The Matrix Awakens

در جریان رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی، دموی فنی The Matrix Awakens و روند گیم‌پلی آن نمایش داده شد.

رویداد گیم‌آواردز امسال راس ساعت ۴:۳۰ بامداد به‌وقت تهران آغاز شد و با نمایش اخباری جذاب و هیجان‌انگیز از آینده‌ی جهان صنعت بازی، دقایقی پیش به‌کار خود پایان داد. طی برگزاری این رویداد و در جریان آخرین اخبار بازی، کیانو ریوز و کری آن ماس که به‌ترتیب در نقش نئو و ترینیتی در سه‌گانه‌ی ماتریکس هنرنمایی کرده بودند و این دو کاراکتر را در فیلم The Matrix Resurrections به‌روی پرده‌ی نقره‌ای خواهند برد، اطلاعاتی بیشتر از دموی فنی The Matrix Awakens را در اختیار علاقه‌مندان قرار دادند.

این اثر درواقع یک دموی فنی است که قدرت‌های موتور گرافیکی آنریل انجین 5 را به‌علاقه‌مندان نمایش می‌دهد. اثری که با طراحی سناریوهایی خاص و تعاملی، گیمرها را در موقعیت‌هایی مثل صحنه‌های اکشن فیلم قرار می‌دهد و هم‌زمان قدرت گرافیکی آنریل انجین جدید را هم نمایش می‌دهد؛ شاید محصولی مشابه با The Order 1886 که البته ظاهرا کوتاه‌تر از آن بازی است.

دموی The Matrix Awakens هم‌اکنون برای دارندگان پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس است. همین حالا می‌توانید آن را دانلود و تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر هیجان‌انگیز جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده