// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۴

بازی PUBG رایگان خواهد شد

سازندگان PUBG اعلام کردند که بازی از این به بعد به صورت رایگان عرضه می‌شود.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که بیشتر با نام PUBG شناخته شده است، در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) رایگان خواهد شد. استودیو Krafton گفت که دیگر می‌خواهد این محصول را به شکل Free-to-Play عرضه کند؛ محصولی که در سال ۲۰۱۷ میلادی به شکل پولی عرضه شد و بدون شک با محبوب کردن بتل رویال، تاثیر قابل توجهی روی شرایط امروز صنعت ویدیوگیم داشت.

سازندگان این اخبار بازی را در گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام کردند. آن‌ها می‌خواهند که با عرضه‌ی رایگان PUBG، موفقیت مالی عظیم این بازی را بزرگ‌تر از قبل کنند. البته که در جهان امروز، پابجی دیگر به اندازه‌ی چند سال قبل بی‌رقیب نیست و باید مقابل Call of Duty: Warzone و فورتنایت بایستد. راستی اگر به دنبال دسترسی به موارد بیشتر هستید، باید پس از دانلود نسخه‌ی رایگان پابجی سراغ پرداخت ۱۲.۹۹ دلار هم بروید.

این خرید ۱۲.۹۹ دلاری با نام Battlegrounds Plus در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و به شما اجازه‌ی تجربه‌ی مسابقات شخصی‌سازی‌شده و آیتم‌های ویژه را می‌دهد. از زمان عرضه تا به امروز، بیشتر از ۷۵ میلیون نسخه از پابجی به فروش رسید. آیا موفقیت این اثر می‌تواند طی سال‌های آتی هم ادامه پیدا کند؟


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده