نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۰

بازی Alan Wake 2 معرفی شد

در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ استودیو رمدی با انتشار یک تریلر سرانجام از بازی Alan Wake 2 رسما رونمایی کرد که این بازی قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

در جدیدترین اخبار بازی و در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱، استودیو رمدی از بازی Alan Wake 2 رسما رونمایی کرد. رمدی مدتی پیش ریمستر بازی Alan Wake را برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی و همچنین پی سی عرضه کرد و حالا پس از یک انتظار طولانی با انتشار یک تریلر خبر ساخت ادامه ماجراجویی الن ویک را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. این تریلر حاوی تصاویر زیادی نیست و تمرکز آن روی بازگشت الن ویک است که البته ظاهرا همه‌چیز طبق برنامه قرار نیست پیش برود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Alan Wake 2 قرار است اولین بازی ترسناک بقا استودیو رمدی باشد که این بازی قرار است در طول سال ۲۰۲۳ برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه شود. همچنین نسخه کامپیوتر بازی الن ویک 2 در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

بازی Alan Wake 2 قرار است ادامه اتفاقات الن ویک را پس از اولین بازی و DLC آن دنبال کند و ممکن است دارای ارتباط داستانی با بازی Control نیز باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده