نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۵

Halo Infinite برنده جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۱ از نگاه مخاطبان گیم اواردز

بازی Halo Infinite از استودیوی 343Industries برنده جایزه بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان رویداد گیم اواردز ۲۰۲۱ شد.

هرساله جوایز مربوط‌به بهترین بازی‌های ویدیویی سال در رویداد The Game Awards توزیع می‌شود و مراسم امسال نیز تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد. برندگان جوایز گیم اواردز هر ساله توسط تیمی از داوران انتخاب می‌شوند ولی مخاطبان این بازی‌ها نیز در انتخاب یکی از این جوایز نقش دارند و ازطریق نظرسنجی بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان را تعیین می‌کنند. براساس پست جدید حساب رسمی گیم اواردز در توییتر، Halo Infinite با رأی بازیکنان به‌عنوان برنده‌ی جایزه Player’s Voice انتخاب شده است.

بازی Halo Infinite بعد از تأخیرها و حواشی زیادی بالاخره یک تجربه با کیفیت و مورد رضایت بازیکنان پرتعداد این مجموعه را ارائه کرده تا به این شکل مورد تحسین مخاطبان قرار بگیرد. البته بخش کمپین داستانی این بازی دیروز برای پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شده، اما بخش چندنفره این بازی که اتفاقا مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته، چند هفته‌ای است که به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 Halo Infinite برنده جایزه بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان گیم اواردز

لازم به ذکر است که بخش داستانی بازی ازطریق سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس طرفداران قرار دارد. Halo Infinite به‌دلیل نزدیک بودن زمان‌بندی تاریخ عرضه‌ی بازی با زمان برگزاری مراسم گیم اواردز، فرصت رقابت برای کسب جوایز اصلی امسال را نخواهد داشت. درواقع تنها بازی‌هایی که قبل از اعلام فهرست نامزدهای جوایز امسال منتشر می‌شوند، امکان حضور در مراسم را خواهند داشت.

فهرست بازی‌های نامزد جایزه Players’ Voice، از ۳۰ بازی در مرحله اول به ۱۰ بازی در مرحله دوم رسیده و نهایتا ۵ بازی به‌عنوان فینالیست این جایزه انتخاب شدند. جایی که Halo Infinite از میان بازی‌های It Takes Two، بازی Metroid Dread، بازی Resident Evil Village و بازی Forza Horizon 5 به این جایزه دست پیدا کرده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره انتخاب هیلو اینفینیت به‌عنوان بازی برتر سال از نگاه بازیکنان با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. ضمناً فراموش نکنید که با پوشش زنده‌ی اخبار مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ از ساعت ۰۴:۳۰ بامداد جمعه به وقت ایران با زومجی همراه باشید.


منبع gamingsym
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده