// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۸

انتقال کامل فورتنایت به آنریل انجین 5

شرکت اپیک گیمز تایید کرد با آغاز چپتر ۳، فورتنایت دیگر یک بازی ساخته‌شده در آنریل انجین 5 است.

شرکت Epic Games چند ماه قبل گفت که فورتنایت را تبدیل به یک بازی آنریل انجین 5 خواهد کرد و حالا به‌صورت رسمی تایید شد که با شروع چپتر ۳ این اتفاق رخ داده است. پس تمام آپدیت‌ها و محتواهای فورتنایت که طی ماه‌های آتی به آن اضافه خواهند شد، با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته می‌شوند. باتوجه‌به اهمیت بسیار زیادی که اپیک گیمز هم برای بازی Fortnite و هم برای آنریل انجین 5 قائل می‌شود، اعلام رسمی این خبر اصلا تعجبی ندارد.

طبیعتا انتظار می‌رود که با گذر زمان بازی‌های بیشتری در شرکت‌های مختلف دیگر سراغ Unreal Engineهای قبلی نروند و به استفاده‌ی کامل از آنریل انجین 5 رو بیاورند. فورتنایت به‌تازگی وارد چپتر سوم خود شده است که از همین حالا شلوغ و پرشده از شخصیت‌های معروف به نظر می‌آید. حالا باید صبر کرد و دید که در آینده‌ی نزدیک، توسعه‌ی فورتنایت با آنریل انجین 5 چه‌قدر می‌تواند روی آن تاثیر محسوس داشته باشد.

لوگوی موتور Unreal Engine 5

بازی Senua’s Saga: Hellbalde 2، بازی Payday 3، بازی Dragon Quest 12، بازی جدید استودیو inXile Entertainment، بازی جدید استودیو The Coalition، بازی جدید استودیو PixelOpus، بازی BioShock جدید، بازی مس افکت جدید، بازی The Outer Worlds 2 و بازی State of Decay 3 از جمله آثار در حال ساختی هستند که ظاهرا آنریل انجین 5 را به عنوان موتور بازی‌سازی انتخاب کرده‌اند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده