نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

بسته الحاقی داستانی The Contract در راه بازی GTA Online

شرکت راک‌استار بسته‌ی الحاقی داستانی جدیدی برای بازی Grand Theft Auto Online با نام The Contract معرفی کرد که دکتر دره در آن حضور دارد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت راک‌استار اخیرا اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی داستانی جدیدی با نام The Contract (قرارداد) را در تاریخ ۲۴ آذر (۱۵ دسامبر) برای بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto V منتشر می‌کند. دکتر دره که قبلا روی پروژه‌هایی مرتبط با مجموعه بازی GTA کار کرده بود، با موسیقی‌های خود در این دی‌ال‌سی بازی GTA Online حضور خواهد داشت. راک‌استار گیمز تریلر جدیدی را نیز برای نمایش بخش‌های مختلف بسته‌ی الحاقی The Contract بازی جی‌تی‌ای آنلاین پخش کرده است که می‌توانید آن را در کانال یوتیوب شرکت مشاهده کنید.

این بسته‌ی الحاقی ماجراهای فرانکلین کلینتون، پروتاگونیست بازی Grand Theft Auto V را دنبال می‌کند که یک «آژانس خدمات سلبریتی‌ها» را اداره می‌کند. فرانکلین قراردادی را امضا می‌کند که به موجب آن باید به دکتر دره در بازیابی قطعه‌های موسیقی پخش‌نشده‌ی این هنرمند از تلفنی کمک کند که به سرقت رفته است. وقایع این DLC سال‌ها پس از حوادث بخش کمپین تک‌نفره‌ی بازی رخ می‌دهد و بازیکن‌ها را به سرتاسر لوس سانتوس، از محله‌ی فرانکلین گرفته تا بهترین مهمانی‌های شهر می‌برد. البته می‌توان انتظار محتویات جدیدی نظیر سلاح Compact EMP Launcher، اتومبیل Enus Jubilee و مهمان‌سرای The Agency را نیز در این بسته‌ی الحاقی داستانی داشت.

بازی GTA Online درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. شرکت راک‌استار فعلا روی نسخه‌های نسل ۹ بازی کار می‌کند که در مارس ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهند شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده