نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹

رده‌بندی سنی بازی Gran Turismo 7 توسط ESRB

بازی ریسینگ جدید استودیو Polyphony Digital سونی در ماه مارس سال ۲۰۲۲ برای PS4 و PS5 عرضه می‌شود و حالا از سوی ESRB هم رده‌بندی سنی شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Gran Turismo 7 استودیو پولی‌فونی دیجیتال توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است. بازی Gran Turismo Sport با تمام نقاط قوت خود پس از عرضه برای کنسول پلی استیشن 4 مسیر متفاوتی را در پیش گرفت، اما بازی Gran Turismo 7 نوید همان تجربه‌ای را می‌دهد که طرفداران پروپاقرص و قدیمی مجموعه‌ی گرن توریزمو انتظارش را می‌کشیدند. هیجان و اشتیاق طرفدارها برای تجربه‌ی این بازی ریسینگ در حال افزایش است و هرچه به زمان انتشار نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار مثبت بیشتری از آن به گوش‌مان می‌رسد. هرچند از ماه‌ها قبل هم ظاهرا GT7 پیش‌فروش بسیار خوبی داشت.

رده‌بندی سنی Gran Turismo 7 از سوی سازمان ای‌اس‌آربی به مکانیک‌های آنلاین و خریدهای درون برنامه‌ای بازی اشاره دارد که هیچ یک از آن‌ها به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نیستند. مهم این است که رده‌بندی مورد بحث به بازیکن‌ها اطمینان بیشتری می‌دهد که بازی طبق برنامه در تاریخ تعیین‌شده به‌دست آن‌ها می‌رسد و احتمالا دیگر تأخیری در کار نخواهد بود. این بازی ریسینگ خلق‌شده توسط کازونوری یامائوچی، مدتی قبل در کشور استرالیا نیز رده‌بندی سنی شد.

شرکت سونی اخیرا تریلرهای جدیدی از بازی Gran Turismo 7 را به اشتراک گذاشت که پیست Deep Forest Raceway، خودروی اسپرت کاملا الکتریکی Porsche Vision و موارد دیگری را در معرض نمایش قرار دادند. بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی ریسینگ از همان روز عرضه بیش از ۴۲۰ اتومبیل را در دسترس قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی ظاهری خودرو، تنظیم فنی ماشین و تصویربرداری از آن‌ها در بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن را برای گیمرها فراهم می‌آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده