// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۳

رونمایی از یک تابلو نقاشی بزرگ از بازی Halo Infinite

مایکروسافت به مناسبت روز انتشار Halo Infinite از یک تابلو نقاشی عظیم رونمایی کرده است که در وصف حماسه‌ی مستر چیف و اسپارتان‌ها کشیده شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به مناسبت روز انتشار بازی Halo Infinite، از یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ با تم این بازی رونمایی کرده است. این تابلو که در حال حاضر در گالری ساعت‌چی لندن به نمایش گذاشته شده، ۶ متر در ۳ متر ابعاد دارد و به سبک دوران رنسانس نقاشی شده است. نقاش آن نیز ایوا تراج (Iva Troj) است. ایکس باکس ویدیویی برای معرفی نقاشی هیلو اینفینیت منتشر کرده است که در آن یک گروه کُر درکنار تابلو آواز می‌خوانند. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

تراج درمورد اثر هنری جدید خود می‌گویند: «باید این نقاشی را در سبک همیشگی خودم خلق می‌کرم که معمولا حالتی رویاگونه دارد و برخی مواقع عناصر فانتزی در آن‌ها به چشم می‌خورد. در عین حال باید اثری را نقاشی می‌کردم که مخاطب با دیدن آن بلافاصله متوجه شود که موضوع تابلو مجموعه بازی هیلو است. در نتیجه خودم زمان زیادی را صرف تجربه‌ی دنیای بازی‌های هیلو کردم تا بتوانم مانند یک استاد نقاشی باتجربه، اثری را خلق کنم که یک نبرد مدرن را به تصویر می‌کشد.

امیدوارم که طرفداران و گیمرها در سراسر دنیا از نتیجه‌ی کار راضی باشند و از پیدا کردن ایستر اگ‌های کوچک این اثر که در نگاه اول قابل تشخیص نیستند، لذت ببرند. برای کشیدن این تابلو با تیم ساخت بازی در 343 اینداستریز همکاری نزدیکی داشتم و برای تکمیل آن نیاز بود که ترکیبی از روش‌های سنتی و دیجیتالی نقاشی استفاده شود. تکمیل آن کمی بیشتر از یک ماه طول کشید.»

تابلو نقاشی با تم Halo Infinite

نقاشی جزئیات خوبی دارد و در مرکز آن مستر چیف را می‌بینیم که در حال مبارزه با دشمنان است و در اطرافش نیز سایر اسپارتان‌ها با دشمنان دیگر درگیر شده‌اند. همچنین در پس‌زمینه‌ی اثر، دنباله‌ی حلقه‌ی زتا، نقشه‌ی اصلی هیلو اینفینیت دیده می‌شود. گفتنی است که تابلو اصلی تا ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در گالری ساعت‌چی لندن در معرض دید عموم خواهد بود. این در حالی است که نسخه‌ی کوچک‌تری از آن قرار است تا ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) در مرکز خرید Carrousel du Louvre پاریس به نمایش گذاشته شود.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید دیدگاه‌های خود را درباره‌ی این اثر هنری با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده