// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶

شایعه: بازی بعدی Splinter Cell جهان باز خواهد بود

تام هندرسون در ادعای جدید خود گفته است نسخه‌ی جدید Splinter Cell یک بازی جهان باز است و شبیه‌به یک نسخه از Assassin’s Creed با مخفی‌کاری بیشتر است.

تام هندرسون به‌تازگی گفته قرار است دو DLC جدید برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شود که یکی از آن‌ها در سبک بازی‌های God of War ساخته شده است. او حالا ادعای جدیدی را درباره‌ی نسخه‌ بعدی مجموعه‌ی محبوب Splinter Cell فاش کرده که طبق شایعات چندوقت اخیر، پس از نزدیک به ۸ سال وقفه در یوبیسافت در حال ساخت است. البته گفته شده است که این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد. هندرسون می‌گوید بازی جدید اسپلینتر سل قرار است مانند کمپین داستانی Halo Infinite، به‌صورت جهان باز ساخته شود.

بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت امروز منتشر می‌شود و گیمرها می‌توانند در ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران به تجربه بازی بپردازند. البته این را می‌دانیم که کمپین داستانی بازی Halo Infinite دارای یک نقشه‌ی بزرگ است که در آن می‌توان گشت‌و‌گذار کرد و مراحل مختلف را انجام داد و همچنین دارای مأموریت‌های فرعی و جانبی نیز است.

حالا هندرسون ادعا می‌کند که Splinter Cell جدید نیز ساختار مشابه‌ای دارد و «بیشتر شبیه‌به یک نسخه از Assassin’s Creed با مخفی‌کاری بیشتر است.» باتوجه‌به اینکه گفته شده است بازی هنوز در ابتدای فرایند اولیه ساخت قرار دارد، احتمالا نباید انتظار داشته باشیم که به این زودی‌ها از آن رونمایی شود. بااینکه هندرسون قبلا اطلاعات درست زیادی را از بازی‌ها فاش کرده است، همانند همیشه باید درنظر داشته باشیم که این خبر از منبع رسمی منتشر نشده است و فعلا باید در حد شایعه درنظر گرفته شود.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص ادعای جدید هندرسون چیست؟ فکر می‌کنید ساخت یک اسپلینتر سل جهان باز ایده‌ی خوبی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده