// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۹

نمایش نقشه جنگلی وارزون در تریلر فصل جدید بازی

تریلر فصل جدید Call of Duty: Warzone مبارزات هیجان‌انگیز بازی را در جزیره‌ای استوایی با حال‌و‌هوای جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد.

جدیدترین نقشه‌ی وارزون به نام Caldera پس از تاخیری کوتاه، سرانجام قرار است ۹ دسامبر (۱۸ آذر) برای این بازی بتل رویال منتشر شود. درضمن فصل اول بازی Call of Duty: Vanguard نیز در همین تاریخ آغاز می‌شود. حالا اکتیویژن تریلر هنگام عرضه‌ی فصل Pacific بازی Call of Duty: Warzone را پخش کرده‌ است که در آن نگاهی خواهیم داشت به جزیره‌ی استوایی و جنگلی Caldera در اقیانوس آرام؛ جزیره‌ای پر از مکان‌های متنوع و وسایل نقلیه‎‌ی مختلف.

در نقشه‌ی جدید کالاف دیوتی وارزون نبردها در حالت‌های مختلفی دنبال می‌شوند؛ از درگیری با بازیکنان دشمن در سنگرهای گود گرفته تا تعقیب‌و‌گریز‌های هیجان‌انگیز با هواپیماهای جنگ‌ جهانی دوم. در Caldera همچنین می‌توان با قایق بین نقاط مختلف نقشه جابه‌جا شد. البته به‌نظر می‌رسد که هنگام تردد با قایق و کشتی‌ها باید مراقب تک‌تیراندازهای کمین‌کرده بود. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه فصل Pacific کالاف دیوتی وارزون را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

کسانی که کالاف دیوتی ونگارد را خریده‌اند، ۲۴ ساعت زودتر یعنی از فردا ۱۷ آذر به نقشه‌ی Caldera و فصل جدید Pacific وارزون دسترسی خواهند داشت. همچنین همراه‌با فصل جدید، یک بتل پس تازه با ۱۰۰ سطح یا Tier به Warzone می‌آید که برخی از آیتم‌های آن رایگان و برخی پولی هستند.

هر دو بازی کالاف دیوتی وارزون و کالاف دیوتی ونگارد را هم‌اکنون می‌توان روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی تجربه کرد. در صورت تمایل می‌توانید بررسی بازی Call of Duty: Vanguard را به قلم افشین پیروزی در زومجی مطالعه کنید.

دیدگاه‌های خود درباره‌‌ی نقشه و فصل جدید کالاف دیوتی وارزون را با ما و کاربرهای دیگر به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده