// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶

بازیکن ها فعلا امکان تجربه مجدد مراحل داستانی هیلو اینفینیت را ندارند

بازیکنان فعلا نمی‌توانند مراحل داستانی تکمیل‎‌شده در Halo Infinite را دوباره تجربه کنند. 343 اینداستریز می‌گوید این قابلیت بعدا به بازی اضافه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرد که فعلا گیمرها نمی‌توانند پس از تکمیل مأموریت‌های داستانی Halo Infinite، مجددا آن‌ها را تجربه کنند. سازندگان وعده دادند که این قابلیت بعدا به بازی اضافه خواهد شد. مایکروسافت در این خصوص بیانیه‌ای برای وب‌سایت پالی‌گان فرستاده است که در آن می‌خوانیم:

«بازیکنان در پایان Halo Infinite آزاد هستند که در محیط بازی گشت‌و‌گذار کنند. دو مأموریت اول بازی را که در حلقه ‌(حلقه‌ی زتا، نقشه‌‌ی اصلی هیلو اینفینیت) جریان ندارند، نمی‌توان دوباره از یک فایل سیو تجربه کرد. سایر مراحل داستانی نیز به همین شکل قابل تکرار نیستند. البته همچنان می‌توان مأموریت‌های جانبی چون FOBها و تارگت‌ها را انجام داد و اقدام به جمع‌آوری نوارهای صوتی کرد. اما مأموریت‌های اصلی داستانی را نمی‌توان تکرار کرد». پس فعلا تنها راهی که برای تجربه‌ی مجدد مأموریت‌های کمپین هیلو اینفیت باقی می‌ماند، این است که گیمرها یک فایل سیو جدید به وجود بیاورند و درواقع بازی را از ابتدا شروع کنند.

کلاه خود مسترچیف در بازی هیلو اینفینیت

این در حالی است که پاول کراکر، معاون کارگردان خلاق Halo Infinite بیانیه‌ای تازه‌تر به رسانه‌ی ورج ارسال کرد تا بدانیم قابلیت تکرار مراحل داستانی پس از عرضه‌ی بازی، با آپدیت به آن اضافه می‌شود. او گفت 343 اینداستریز مشغول کار روی این قابلیت است. اما تاریخ دقیق اضافه شدن آن به بازی هیلو اینفینیت، مشخص نیست. کراکر در این خصوص توضیح داد:

«ما می‌خواهیم که قابلیت تکرار مراحل به‌خوبی کار کند. چون زمانی‌که قصد دارید چنین گزینه‌ای را برای یک بازی غیرخطی و نسبتا جهان باز ارائه کنید، با یک سری چالش‌ها و موانع مواجه می‌شوید. به همین خاطر، ما تصمیم گرفتیم که اول خود کمپین تک‌نفره‌ی Halo Infinite را با کیفیت بالا به بازیکنان تحویل بدهیم و مطمئن شویم که این بخش از بازی از نظر پایه‌ای بسیار قوی ساخته شده است؛ تا بعد بتوانیم ویژگی‌های دیگری را به آن اضافه کنیم».

درحالی‌که بازیکنان از چند هفته‌ی قبل مشغول تجربه‌ی بخش چندنفره هیلو اینفینیت هستند، کمپین داستانی با Halo Infinite فردا چهارشنبه ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ دیدگاه‌های خود را در صورت تمایل با ما به اشتراک بگذارید.


منبع IGN Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده