// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۵

اعلام تاریخ عرضه ریمستر آنچارتد برای PS5 ؛ پشتیبانی از فریم ریت ۱۲۰

استودیو بازی‌سازی ناتی‌داگ اعلام کرد که دقیقا در چه تاریخی گیمرها می‌توانند مشغول تجربه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves Collection روی کنسول PS5 شوند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در تاریخ ۲۸ ژانویه (۹ بهمن)، بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection (ریمستر بازی Uncharted 4: A Thief's End و ریمستر بازی Uncharted: The Lost Legacy) را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار روی پلی استیشن 5 عرضه می‌کند.

استودیو ناتی‌داگ این بازی‌های اکشن-ادونچر معروف و محبوب را با قدرت کنسول PS5 از قبل هم بهتر کرده است. بازیکن می‌تواند پس از انتخاب حالت Fidelity، هر دو بازی آنچارتد حاضر در کالکشن را روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K واقعی در فریم‌ریت ۳۰ تجربه کند. شما امکان انتخاب حالت Performance را دارید که فریم‌ریت ۶۰ را به گیمر می‌دهد و در آن رزولوشن پویا یا متغیر را می‌بینیم که با آپ‌اسکیل به رزولوشن خروجی می‌رسد. در آخر اگر فریم‌ریت برای شما شدیدا از رزولوشن مهم‌تر است، سراغ حالت +Performance بروید که رزولوشن را روی Full HD 1080P می‌گذارد و فریم‌ریت را به ۱۲۰ می‌رساند.

در صورتی که هر نسخه‌ی فیزیکی یا دیجیتالی از آنچارتد 4 یا آنچارتد: لاست لگسی را خریده‌اید، تنها با پرداخت ۱۰ دلار صاحب Uncharted: Legacy of Thieves Collection کنسول PS5 می‌شوید. البته این قیمت ۱۰ دلاری مخصوص خریدارها است و نه اشخاصی که نسخه‌ای از آنچارتد 4 را با اشتراک پلاس دریافت کردند. همچنین سازندگان گفتند که بخش چندنفره جایی در بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection ندارد.

در بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection تقریبا با لودینگ‌ها مواجه نمی‌شویم، صدای سه‌بعدی ما را غرق در ماجراجویی‌ها خواهد کرد و دوال‌سنس با لرزش‌های پرجزئیات خود کاری می‌کند بازیکن بیشتر برای چند ساعت تبدیل به کلوئی و نیتن شود. سازندگان از تریگرهای تطبیق‌پذیر دسته‌ی پلی استیشن 5 هم بهره برده‌اند تا چه وقتی مشغول پرش با طناب هستید و چه زمانی‌که در اتومبیل با سرعت زیاد حرکت می‌کنید، دوال‌سنس روی تجربه‌ی کلی نقش داشته باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection طی سال ۲۰۲۲ میلادی و در تاریخی نامعلوم روی اپیک گیمز استور و استیم عرضه خواهد شد.


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده